اخبار داغ

گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق و الکترونیک در مشهد

گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق و الکترونیک در مشهد
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته از فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته از فردا 29 تیرماه به مدت چهار روز در نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در این نمایشگاه 72 شرکت در قالب 65 غرفه و در فضایی به مساحت دو هزار و 400 متر مربع به ارائه دستاوردهای خود می پردازند.

,

 18 نماینده از 11 کشور ایتالیا، کره جنوبی، آلمان، چین، هلند، فرانسه، ترکیه، تایوان، سوئیس، اتریش و چین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته مشهد حضور دارند. 

,

از جمله زمینه های فعالیت این نمایشگاه می توان به برق، روشنایی، اتوماسیون صنعتی، سیم و کابل‌ها، تابلوها و ترانسفورماتورها، مواد مصرفی، خدمات فنی مهندسی، ژنراتورها، انرژی های نو و تجدید پذیر، نیروگاه ها، باطری، مهندسی برق و قدرت، تجهیزات الکتریکی، نوآورانه مهندسی روشنایی، لوازم  اتصالات، اتوماسیون ساختمان، بهره و صرفه جویی انرژی و نوآوری ها اشاره کرد.  

,

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته از 29 تیر تا 1 مردادماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه