اخبار داغ

اردوی آموزشی دانش آموزان پیشتاز و فرزانه شهرستان کمیجان برگزار شد+عکس

اردوی آموزشی دانش آموزان پیشتاز و فرزانه شهرستان کمیجان برگزار شد+عکس
اردوی آموزشی وتشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز و فرزانه شهرستان با حضور ۱۱۰ نفر از دانش آموز متوسطه اول و دوم در تفرجگاه کوهستانی روستای تاریخی وفس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سلام کمیجان، اردوی آموزشی وتشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز و فرزانه شهرستان با حضور ۱۱۰ نفر از دانش آموز متوسطه اول و دوم در تفرجگاه کوهستانی روستای تاریخی وفس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

این همایش و اردو با همکاری مدیریت و معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان کمیجان در راستای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شد. که هدف از اردوی تشکیلاتی، دانش آموزان فقط شرکت در فعالیت ها و آموزش مهارت های زندگی نیست ، بلکه از برنامه هاو مسابقات متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی بهره مند خواهند شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین مقدسی پور امام جمعه شهر کمیجان، ضمن بازدید از روند اجرای این اردوی تشکیلاتی بیان کرد: این تشکل های دانش آموزی باید در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تحکیم و حفظ پایه‌های دینی، اعتقادی و اخلاقی فرزندان در راستای تدابیر مقام معظم رهبری، بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تقویت بنیه علمی آنان و ایجاد نشاط‌، طراوت و شادابی و تقویت روحیه وحدت و همدلی بین آنان‌ باشد.

,

سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این اردو، فعالیت های گروهی و اردویی را بخشی از برنامه های آموزشی دانست و اهداف اصلی این دوره های آموزشی را آشنایی دانش آموزان با روحیه کارهای تیمی و فعالیتهای گروهی، تزکیه نفس، یادگیری مهارت های زندگی و در کنار آن پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برشمرد.

,

در اختتامیه دومین دوره اردوی آموزشی و تشکیلاتی دانش آموزان شهرستان کمیجان کوخائی معاون پرورشی شهرستان با تقدیر وتشکر از مربیان، دست اندرکاران و عوامل اجرایی و خدماتی اردو؛گفت: حضور دانش آموزان دربرنامه های اردو بسیار با نشاط و شاداب که پر از شور و هیجان و همراه با معنویت بود که این مهم وظیفه ما را در تدوین و اجرای فعالیت های گروهی دانش آموزان سنگین تر می کند و امیدواریم که بتوانیم وظیفه خودمان را در راستای غنی سازی اوقات فراغت به نحو مطلوب انجام دهیم.

,

کوخائی در ادامه افزود: میدواریم این اردو برای دانش آموزان پرثمربوده و توشه ای از رهاورد این اردو حاصل شده باشد که درتاریخ زندگی آنان ماندگار شود.

,

وی درپایان توصیه کرد که دانش آموزان همواره منش های تشکیلات فرزانگان که همان ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، دوستی با طبیعت، دیانت ومعنویت است، سرلوحه زندگی خود قراردهند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه