اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله:

تاکنون موردی در خصوص بیماری های منتقله نداشتیم

تاکنون موردی در خصوص بیماری های منتقله نداشتیم
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: خوشبختانه در سال گذشته و تاکنون موردی در خصوص انتقال بیماری از غذا و آب به انسان در شهرستان کلاله دیده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، کارگاه آموزشی بیماریهای منتقله از آب و غذا به منظور آشنایی نیروهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله با مطالب آموزشی، با حضورکارشناسان و کاردان های بهداشت محیط برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

مهیار کلوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله در این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال شیوع بیمارهای منتقله از آب و غذا ، میوه و سبزیجات خواستار رعایت بهداشت آب و غذا شد و بر اینکه باید آموزشهای لازم را به گروه هدف داده شود، تاکید کرد.

,

وی افزود: ما در خصوص شیوع بیماری (بیماری منتقله از آب و غذا) در سال گذشته هیچ موردی نداشتیم و امیدواریم مردم شهرستان با رعایت کامل بهداشت آب و غذا دچار هیچ بیماری حاد روده ای نشوند.

,

شمس الدین کرکارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کلاله نیزگفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از اینطور بیماری ها شستشوی مناسب سبزیجات و میوه ها قبل از مصرف است.

,

وی در ادامه سخنان خود در خصوص آخرین دستورالعمل بیماریهای منتقله از آب و غذا مخصوصاً بیماریهای حاد روده ای مطالبی را ارائه کرد.

,

montagheleh 1

, montagheleh 1,

montagheleh 2

, montagheleh 2,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه