اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیای؛

چهارمحال و بختیاری دارای کمترین میزان طلاق در کشور است

چهارمحال و بختیاری دارای کمترین میزان طلاق در کشور است
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیای گفت : ما در بین استان های کشور بعد از استان سیستان و بلوچستان کمترین میزان طلاق را داریم امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و خوب بتوانیم این میزان کم را به حداقل ترین میزان خود برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیای در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت:ما در سطح استان اولویت اول را در اقدامات  پیشگیرانه قرار میدهیم و با تعامل و همکاری و برنامه ریزی که با سایر دستگاه های خدمت گذار داریم هم در بخش اجرایی و هم در بخش سازمانهای مردم نهاد بنا را بر این داریم که اقدامات پیشگرانه را به بهترین نحو داشته باشیم.

وی افزود : براساس قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار، زمانی که می خواهیم سخن بگوییم، باید عادلانه و امانت سخن بگوییم و در قضاوت ها نیز به عدل حکم کرد و آنچه نظم شگفت انگیزی بوجود آورده عدلی است که قرار است براعمال انسان سایه افکند بنابراین در بین مردم به عدل قضاوت کنید.

وی بیان کرد:در دادن حکم و ایجاد مقرارت قضایی و ایجاد عدالت نباید آبروی مردم و حتی فرد گنه کار و خاطی ریخته شود و باید تلاش کرد که آبروی افراد حفظ شده و خدشه ای به آن وارد نشود

وی در خصوص معضلات اجتماعی بخصوص  طلاق گفت : در تحکیم بنیاد خانواده و آموزش های پیش از ازدواج ما برنامه ها را در دستور کار داریم که  در خروجی ونتیجه های خوبی را در پی خواهد داشت و انشالله با کاهش آمار طلاق روبه رو شویم.

موسوی اظهار کرد: چهارمحال وبختیاری جزء استان های پیشرو در زمینه کاهش طلاق در سطح کشور است که برگزاری کلاس های مهارت زندگی و سبک زندگی برای زوجین در شرف ازدواج از مهمترین دلایل کاهش طلاق و استحکام در بنیان خانواده بوده است.

وی در رابطه با میزان طلاق و رتبه استان چهارمحال و بختیاری افزود : ما در بین استان های کشور بعد از استان سیستان و بلوچستان کمترین میزان طلاق را داریم امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و خوب بتوانیم این میزان کم را به حداقل ترین میزان خود برسانیم.

موسوی گفت:از مردم بزرگواراستان و شهرستان بن به خاطر پیشینه بسیار خوب و عالی فرهنگی و مذهبی خواهشمندیم که در تحکیم بنیاد خانواده ،حل اختلافات در شورای حل اختلاف و توجه بیش از پیش به کانون گرم خانوادهد ما را در هرچه کم کردن میزان طلاق یاری نمایند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر گ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه