اخبار داغ

آرزوهای کودک میانکاله ای برآورده شد؛

رنگ و بوی خدا در گروه جهادی "عاطفه ها"+ تصاویر

رنگ و بوی خدا در گروه جهادی "عاطفه ها"+ تصاویر
به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند نباید از دنیای مجازی غافل بود و "آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است." گروه تلگرامی را راه اندازی کردیم تا کاری برعکس تمام اتفاقات در دنیای مجازی انجام دهیم چرا که به گفته رهبر انقلاب، دنیای مجازی از نماز مستحبی واجب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، گروه جهادی مردمی عاطفه ها از آذرماه سال 1395 در شهر مشهد در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

سمیه شاهوردی مدیر این گروه جهادی می گوید: به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند نباید از دنیای مجازی غافل بود و "آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است." بصورت خانوادگی این گروه تلگرامی را راه اندازی کردیم تا کاری برعکس تمام اتفاقات در دنیای مجازی انجام دهیم چرا که به گفته رهبر انقلاب، دنیای مجازی از نماز مستحبی واجب شده است.

,

در حال حاضر اعضای گروه تلگرامی ما از 20 به 2 هزار نفر در تلگرام و 44 هزار نفر در اینستاگرام رسید و برآورده کردن آرزوهای کودکان و خانواده های زیر خط فقر از اهداف و کارهای این گروه جهادی است و تا کنون در هر ماه 100 آرزو را برآورده کرده ایم.

,

jahat39

, jahat39,

دنیای مجازی ما بزرگ شد تااینکه یک نفر از اعضای گروه که از اهالی روستای میانکاله و ساکن مشهد بودند با ارسال پیامی این خانواده را معرفی کردند و روز عید فطر به اتفاق همسر و فرزندانم برای بازدید به این روستا آمدیم که با صحنه های دردناکی مواجه شدیم و وقتی با امیرحسین کودک این خانوادهصحبت کردیم و از آرزویش پرسیدیم، برخلاف تمامی بچه های هم سن و سالش گفت: داشتن یک خانه با در و یک تلویزیون با شبکه دیجیتال .

,

با ارسال عکسهای وضعیت این خانواده در گروه تلگرامی جهادی، کمتر از 10 روز از سراسر ایران هزینه های احداث خانه با تجهیزات رفاهی فراهم شد و با 10 نفر از اعضای گروه بصورت داوطلبی به این روستا آمدیم.

,

اهالی روستا نیز با ما همراه شدند و در ساخت این خانه و پذیرایی از این گروه جهادی سنگ تمام گذاشتند .

,

کمک به خانواده ای که از آبان سال گذشته پدر خانواده را ازدست داده اند پدری که در زنده بودن به علت معلولیت و کر و لال بودن توانایی کارکردن را نداشت.  تنها درآمدشان یارانه است و کمیته امداد نیز 80 هزار تومان به عنوان مستمری پرداخت می کرد.

,

اکات شورای این روستا می گوید: پیگیری های فراوارنی برای بهبود در وضعیت این خانواده انجام دادیم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم.

,

در جمع این گروه با طلافروشی برخورد کردیم که در گرمای تابستان، مغازه طلافروشی و نشستن زیر کولر را فراموش کرده تا در این کار خیر سهیم باشد.

,

jahat42

, jahat42,

جواد عرفانیان می گوید: به همراه پسر کوچکم( معین) و برادرزاده ام(محسن) برای اولین بار این گروه را همراهی می کنیم و وقتی علت حضورشان را می پرسم فقط می گویند بخاطر رضای خدا آمدیم.

,

سید مصطفی ابطحی از دانشجویانی که در اردوهای جهادی حضور داشته و اینبار هم با این گروه همراه شده است.

,

خانم یزدان بخش که برای اولین بار این گروه را همراهی می کند از صفا و صمیمیت مردمان این روستا و لذتی که در انجام کار خیر هست می گوید و احساس خرسندی می کند که توانسته لبخندی را بر لبان دو کودک یتیم بنشاند.

,

حال امیر حسین و ابوالفضل همچون دیگر کودکان روستایشان در خانه ای امن و تمیز با امکانات رفاهی در کنار مادرشان زندگی خواهند کرد.

,

jahat43

, jahat43,

jahat44

, jahat44,

jahat40

, jahat40,

بر اساس این گزارش، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام جلالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامیان و با حضور فرمانده سپاه شهرستان خانه محروم که توسط گروه جهاد عاطفه ها ساخته و مجهز به امکانات رفاهی شده بود، افتتاح شد.

,

گروه جهاد عاطفه ها بعد از 6 شبانه روز تلاش بی وقفه و جهادی، آرزوی مردانه دو کودک میانکاله ای براب داشتن یک خانه بود را برآورده کردند.

,

این گروه برای اقدام یک کار جهادی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری "آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است." با طی مسافتی طولانی از مشهد، کار خود را از روز پنجشنبه 22 تیر آغاز کرده و امروز ظهر به پایان رسید.

,

اداره تبلیغات اسلامی و سپاه شهرستان رامیان امروز با حضور در جمع این گروه با اهدای یک جلد قرآن و حوله ابریشمی از صنایع دستی شهر رامیان، به رسم یادبود، خداقوت و دست مریزادی به جهادگران این گروه گفتند.

,

این خانه با کمک خیرین گروه جهادی عاطفه ها احداث شد.

,

در این دیدار قرار شد یک دستگاه اسپیلت از طرف سپاه به این خانواده اهدا شودو همچنین مشکل آب این خانوار توسط اداره آب شهرستان رفع شود و مشکل برق هم توسط نماینده شهرستان رامیان در حال پیگیری است.

,

khanmah1

, khanmah1,

khanmah5

, khanmah5,

khanmah7

, khanmah7,

khanmah16

, khanmah16,

تصاویری از زندگی این دو کودک قبل از حضور گروه جهاد عاطفه ها

,

 

,

khanmah18

, khanmah18,

jahat2

, jahat2,

برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

, اینجا ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه