اخبار داغ

درپی عدم تحقق وعده‌‌های مسئولین و پیشرفت لاک‌‌‌‌‌پشت‌‌ وار پروژه؛

کمپین مردمی جاده اهر-تبریز تشکیل شد/ آذربایجانی‌‌‌ها از مقامات استانی پاسخ می‌‌‌خواهند

کمپین مردمی جاده اهر-تبریز تشکیل شد/ آذربایجانی‌‌‌ها از مقامات استانی پاسخ می‌‌‌خواهند
کمپین مردمی جاده اهر-تبریز تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم آقابابایی در گفت‌وگو با آناج درباره اهداف تشکیل کمپین بیان کرد: می‌‌‌خواهیم مسئولین یک پاسخ صادقانه به این سوال بدهند چرا بعد از گذشت نه سال این بزرگراه به اتمام نرسیده و با این روند کار قرار است این پروژه چندین سال طول بکشد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: چرا با وجود گذشت نه سال مسیر 25 کیلومتری تبریز-خواجه به بهره برداری نرسیده است و مسیر 35 کیلومتری تنها به یک پیمانکار تهرانی سپرده شده تا با این سرعت کار به پیش رود.

,

موسس کمپین جاده تبریز-اهر با بیان این مسئله که طبق گزارش‌‌‌‌‌‌های صدا و سیمای استان این بزرگراه دومین جاده حادثه خیز منجر به فوت است، اظهار داشت: با گذشت نه سال از شروع دو بانده کردن این جاده تنها 50% پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

وی ادامه داد: در ظاهر اسم این پروژه ملی است اما این پروژه در حد استانی نیز نیست زیرا هیچکدام از مسئولین استانی تابه حال به این پروژه سر نزده‌‌‌‌اند و علی رغم ایجاد ردیف بودجه اسمی در واقع بودجه‌‌‌‌ای برای پیشرفت این پروژه اختصاص نیافته است.

,

آقابابایی با انتقاد از وضع جاده افتتاح شده تصریح کرد: چرا در جاده مهمی که در ده سال گذشته تعداد کشته شدگانش بیشتر از هر کشور اروپایی بوده است چراغ‌‌‌‌های آفتابی در طول جاده نصب نشده است و یا در این جاده پر تردد به اندازه کافی استراحتگاه، نمازخانه و سرویس‌‌‌‌های بهداشتی ساخته نشده است.

,

وی توضیح داد: مسئولین در صحبت‌‌‌‌‌هایشان از اتمام پروژه در سال آینده خبر می‌‌دهند اما با وضع فعلی پروژه این بزرگراه تا پنج سال آینده نیز به بهره برداری نمی‌‌رسد سازمان بازرسی کل استان آیا برنحوه هزینه بودجه تخصیص یافته به این جاده نظارت کافی دارد؟

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه