اخبار داغ

انتقاد فرماندار تربت جام از عملکرد دستگاه های حمایتی:

خدمات کافی به مددجویان تربت جامی ارائه نمی‌شود

خدمات کافی به مددجویان تربت جامی ارائه نمی‌شود
فرماندار تربت جام گفت: دستگاه های متولی خدمات رسانی کافی به مددجویان تحت پوشش ارائه نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، علی رستمی، فرماندار تربت جام ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی که در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزارشد با انتقاد از عملکرد دستگاه های حمایتی شهرستان گفت: دستگاه های متولی، خدمات رسانی کافی به مددجویان تحت پوشش ارائه نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

 

,

رستمی با اشاره به بازدید از خانواده های معلولین بیان داشت: تعداد هزار و 300 نفر معلول جسمی و ذهنی تحت پوشش بهزیستی می باشند و چندین هزار نفر در صف انتظاربه سر می برند.

,

 

,

وی افزود: متاسفانه تاکنون اطلس آسیب های اجتماعی با آمار مشخص نشده و کار جامعی در این راستا صورت نگرفته و نمی دانیم اولویت اول برخورد با جرائم کدام است.

,

 

,

فرماندار تربت جام تصریح کرد: اتفاقات وجرائم بسیاری در لایه های پنهان جامعهرخ می دهد که از آن بی خبریم و اگر همه مطلع شویم برای آن آمادگی کافی نداریم امید است هرچه سریعتر اورژانس اجتماعی توسط بهزیستی راه اندازی شود تا با این معضلات برخورد جدی صورت گیرد.

,

 

,

رستمی با اشاره به معضل آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان عنوان کرد: برای مقابله با پدیده متکدیان، معتادین و کارتن خوابها بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است که 200 میلیون ریال بدهی داریم و اگر قرار باشد کسانی که به کمپ ها و زندان رفته اند دوباره بخواهند به این چرخه برگردند باید برخورد جدی قضایی انجام شود.

,

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد تربت جام به عنوان مرکز آموزش رشته های جامعه شناسی در منطقه موظف است همایش هایی با محوریت معظلات اجتماعی برگزار کند.

,

 

,

فرماندار تربت جام با انتقاد از عملکرد دستگاه های عضو گفت: یکی از مصوبات جلسات گذشته کار گروه برگزاری همایش بررسی مشکلات فرهنگی واجتماعی توسط دانشگاه ها و بهزیستی بود که متاسفانه انجام نشده است و آمار دقیقی در دست مدیران برای برنامه ریزی نیست.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه تربت جام با اشاره به آثار شوم مواد مخدر در جامعه گفت: زرنگ ترین افراد برای کسب درآمد وارد مسائل خرید وفروش مواد مخدر می شوند و بخاطر آنکه به دام نیفتند معتاد شده تا برابر قانون مجازات و دستگیر نشوند.

,

 

,

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: عدم فرهنگ سازی درست و تبیین خطرات استفاده از مواد مخدر در جامعه باعث جهل شده و بسیاری از افراد مواد مخدر را به عنوان دارو استفاده می کند که این مسئله تحت کنترل هیچ کس نیست.

,

 

,

وی افزود: رسانه های غربی با حضور کارشناسان و متخصصان به ترویج خواص استفاده از مواد افیونی اقدام می کنند که خیلی از مردم نمی دانند اعتیاد آور و مضرر است.

,

 

,

امام جمعه تربت جام با اشاره به مشکلات اجتماعی ابراز داشت: طلاق به عنوان یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی است که در آن اعتیاد نقش مهمی دارد و لازم است آموزش و پرورش نسبت به تبیین این مشکلات برای دانش آموزان اقدام  کند تا آثار شوم آن برای همه مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه