اخبار داغ

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سبزوار:

اختصاص 25میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازسازی حاشیه شهر سبزوار

اختصاص 25میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازسازی حاشیه شهر سبزوار
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سبزوار از اختصاص 25میلیارد ریال اعتبار ملی به محلات هدف حاشیه نشین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید استیری در گفت و گو با بصیر سبزوار با بیان اینکه تفاهم نامه مشترک بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان به امضا رسیده است اظهارداشت: بر اساس این تفاهم نامه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات ملی به محلات هدف حاشیه شهر سبزوار اختصاص یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه انتخاب سبزوار به عنوان یکی از پایلوت های کشوری در ستاد بازآفرینی برای توانمند سازی کالبدی محلات حاشیه نشین در آذر ماه 93 انتخاب شده است تصریح کرد: این مبلغ برای تکمیل یک باب کتابخانه و ایجاد سوله ورزشی در محل کال عیدگاه به عنوان یکی از محلات هدف اختصاص یافته است.

,

وی ادامه داد: 15میلیارد از این مبلغ به تکمیل کتابخانه و 10میلیارد ریال نیز برای ساخت سوله ورزشی هزینه خواهد شد.

,

 

,

استیری همچنین با اشاره به با بیان اینکه در تفاهم نامه زمین مورد نیاز این مراکز فرهنگی ورزشی توسط دستگاههای اجرایی شهرستان تاکین خواهد شد عنوان کرد: پس از تامین زمین اعتبار ساخت و نظارت توسط وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد.

,

 

,

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با بیان اینکهتفاهم نامه سوله ورزشی، کتابخانه و خانه محله توسط شهرداری، مجتمع فرهنگی توسط کمیته امداد و کلانتری توسط نیروی انتظامی به امضا رسیده است ابراز امیدواری کرد: در حال حاضر منتظر انجام مناقصه در جهت ساخت و تکمیل این پروژه ها هستیم.

,

 

,

گفتنی است سبزوار به عنوان یکی از شهرهای پایلوت بازافرینی محلات حاشیه نشین است و330 هکتار از  وسعت شهر سبزوار با حدود ۵۰ هزار نفر  جمعیت با معضل حاشیه نشینی مواجه هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه