اخبار داغ

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا؛

176 شبکه‌ی ماهواره‌ای با 243 عنوان برنامه و 27 هزار سریال خانواده ایرانی را هدف قرار داده‌اند

176 شبکه‌ی ماهواره‌ای با 243 عنوان برنامه و 27 هزار سریال خانواده ایرانی را هدف قرار داده‌اند
ملکی گفت: زمانی جامعه دچار انحطاط می‌شود که محور خانواده یعنی زن، دچار مشکل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج، غفار ملکی در همایش بال پرواز در تبریز اظهار داشت: یهود و نصارا همواره با توحید مشکل داشته‌اند و چنانچه در قرآن کریم نیز به این امر اشاره شده است آنها برای مقابله برهنگی را انتخاب نموده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: دشمنان اسلام عقل خود را جمع کرده‌اند تا از طریق تبلیغات نرم با توحید مقابله کنند و لذا 176 شبکه‌ی ماهواره‌ای با 243 عنوان برنامه و 27 هزار سریال شبانه‌روز درصدد تغییر اندیشه و نگرش در بانوان، همسران و مادران است.

,

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا گفت: دشمن این را دریافته است که زنان و مادران ستون خانواده‌ها هستند و پشتوانه‌ی مردان ایرانی و ایمانی زنانی با تقوا هستند که آنها را رشد می‌دهند و حمایت می‌کنند.

,

وی متذکر شد: زن مظهر آمال بشریت است و اگر این زن دچار انحطاط و مشکل شود ابتدا خانواده متلاشی می‌گردد و ناگریز در پی آن جامعه رو به افول و فنا می‌گذارد و از هم می‌پاشد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: بیش از هفت هزار بانوی شهید در بیمارستان‌های صحرایی داریم که هم‌پای مردان در جنگ نقش آفرین بودند و اکنون دشمن برای زدودن این اتحاد سه دژ مستحکم را مورد هدف قرار داده است.

,

ملکی خاطر نشان ساخت: خانواده که مظهر آن مادر است در تیر رس حملات قرار دارد، غرب می‌خواهد زن هم مصرف شود و هم مصرف کننده‌ باشد و آنچه غرب برای او تبلیغ می‌کند را مورد استفاده قرار دهد.

,

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا اذعان کرد: چنین می‌شود که طراحی و تولید خوراک و پوشاک زنان را غرب بر عهده می‌گیرد و خود رهنمون می‌شود که باید طبق الگویی که غرب برای دیگران صادر کرده است باید چگونه بود.

,

ملکی اظهار داشت: هم اکنون بیش از 250 شبکه فقط روی کودکان کار می‌کنند و 230 شبکه با ترویج ابتذال، مواد مخدر و مشروبات الکی نوجوانان را هدف گرفته‌اند، آیا وقت آن نرسیده است که نگذاریم فرزندان ما طعمه‌ی تبلیغات غرب شوند؟

,

وی خانه را محل زندگانی و نه زنده‌مانی دانست و اعلام کرد: لذا وقتی به خانه می‌رسیم تلفن همراه و شبکه‌های مجازی را باید کنار بگداریم زیرا اینان آثار شبکه‌های ماهواره‌‌‌‌‌ای است که در هر خانه به نحوی نمود دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه