اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد؛

کم کاری دستگاه های اجرایی استان مرکزی در ارائه خدمات به مردم/ارزیابی فرمانداران آغاز شده است

کم کاری دستگاه های اجرایی استان مرکزی در ارائه خدمات به مردم/ارزیابی فرمانداران آغاز شده است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: متاسفانه شاهد کم کاری بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز؛ شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در جمع فرمانداران و بخشداران استان مرکزی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام توان خود را برای خدمت مردم به کار بگیرند گفت: متاسفانه شاهد کم کاری بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

حسن بیگی اظهار کرد: مسئولین موظف هستند مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند و برای مردم و ارباب رجوع احترام قائل شوند.

,

وی با اشاره به اینکه اکثر مدیران به بهانه اینکه تغییرات کابینه مطرح است خیلی دل به کار نمی بندند افزود: دستگاه های اجرایی باید از این بی برنامگی خارج شوند و با برنامه ریزی، تحرک بخشی بیشتری نسبت به اجرای برنامه هایشان داشته باشند و مدیران این را بدانند که هر وزیری از سوی دولت معرفی و با تایید مجلس انتخاب شود سیاست های دولت تدبیر و امید را ادامه می دهد.

,

فرمانداران با خط دهی به شوراهای جدید، شهرداران اهل فن را انتخاب کنند

, فرمانداران با خط دهی به شوراهای جدید، شهرداران اهل فن را انتخاب کنند, فرمانداران با خط دهی به شوراهای جدید، شهرداران اهل فن را انتخاب کنند,

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در خصوص آغاز به کار شوراهای جدید هم گفت: با توجه به اینکه انتخاب شهرداران بر عهده شوراها قرار دارد باید فرمانداران و بخشداران با خط دهی به شوراهای جدید، شهرداران اهل فن را انتخاب کنند چرا که این موضوع به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک می کند.

,

تغییر بخشدران بر اساس ارزیابی صورت گرفته است

, تغییر بخشدران بر اساس ارزیابی صورت گرفته است, تغییر بخشدران بر اساس ارزیابی صورت گرفته است,

وی به تغییرات صورت گرفته در تعدادی از بخشداری های استان اشاره کرد و گفت: تغییرات بعد از یک مدت فعالیت، امری طبیعی است.

,

حسن بیگی با تاکید بر اینکه کار بخشداران در حوزه سیاسی رصد شده است بیان کرد: این تغییرات بر اساس بررسی های صورت گرفته بر مبنای عملکرد آنها صورت گرفته است.

,

ارزیابی فرمانداران آغاز شده است

, ارزیابی فرمانداران آغاز شده است, ارزیابی فرمانداران آغاز شده است,

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی به موضوع تغییرات فرمانداران استان هم اشاره ای کرد و ادامه داد: طرح ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان توسط حوزه سیاسی وزارت کشور و استان آغاز شده است و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در خصوص تغییرات فرمانداران تصمیم گیری خواهد شد.

,

حسن بیگی اظهار کرد: انتخاب مدیران دستگاه های اجرایی هم بر اساس ارزیابی هایی که صورت می گیرد انجام می شود.

,

وی اعتقاد داشتن به نظام مقدس، پاک دست بودن، اهلیت داشتن برای کار و قبول داشتن سیاست های دولت و دفاع از آن را از مهمترین اصول انتخاب مدیران در استان عنوان و خاطر نشان کرد: بر اساس این اصول مدیران برای دولت دوازدهم در استان انتخاب می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه