اخبار داغ

فرماندار سیریک خبر داد

اختصاص 9 میلیارد اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی روستایی

اختصاص 9 میلیارد اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی روستایی
فرماندار سیریک گفت: مبلغ 9 میلیارد وسیصد میلیون ریال اعتبار برای اجرای کارهای عمرانی و عام المنفعه روستایی به 63 دهیاری شهرستان سیریک واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ، میر مرسل ایزدی پور، فرماندار شهرستان سیریک در جلسه شورای اداری بیان کرد: این اعتبارات از محل ارزش افزوده و تصبره 2 ماده 39 سوخت ماده 60 قانون برنامه ششم توسعه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

 فرماندار شهرستان سیریک اظهار کرد: مهمترین سرمایه یک دستگاه اداری برخورداری از نیروهای مومن و متدین و با تعهد و تخصص است در نظام و جامعه اسلامی هدف و هنر مدیریت باید رضایت مندی مردم در جامعه و خشنودی مردم به نظام و انقلاب و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

,

ایزدی پور تصریح کرد: خدمت به مردم نباید به شعار برخی افراد در جامعه تبدیل شود باید با عمل و  بصورت خالصانه محقق شود برای اینکه بهترین و بزرگترین سرمایه به نظام خدمت به مردم است و هیچ شان و منزلتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

,

وی یادآور شد: مدیران وظیفه قانونی و شرعی دارند تا در مشارکت اجتماعی ،همراهی با دیگر دستگاهها، تسهیل در خدمات رسانی به مردم  پیش قدم باشند و خودشان را مقدم بر مردم نپندارند بلکه خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

,

این مسئول اضافه کرد: اگر کسی در شهرستان سیریک قصد و نیت خدمت به مردم ندارد و فقط دنبال دستور دادن و خوش گذرانی و ائتلاف وقت است سخت در اشتباه است و باید خودش را اصلاح و در غیر اینصورت  با چنین مدیرانی به شدت برخورد و عزل خواهند شد.

,

ایزدی پور بیان کرد: مدیر باید الگو  زیر مجموعه خود و مردم در جامعه باشد هم در نظم ، انضباط، و برقراری عدالت و رعایت انصاف و تقوا الهی داشته باشد نمی شود در جامعه اسلامی مدیر باشد و رعایت اصول و ارزش های اسلامی نداشته باشد.

,

فرماندار سیریک عنوان کرد: عدم رعایت نظم و بی خیالی نسبت به انجام امورات مردم خیانت است و توجه به سنت های رسول خدا(ص) ائمه اطهار(ع)، علما و بزرگان موجب جلوگیری از آسیب ها اجتماعی می شود و اهتمام به آنها باعث رفع مسائل و مشکلات ، توسعه و وحدت در جامعه خواهد شد.

,

در این جلسه از خدمات 6 ساله حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی مدیر سابق کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان با اهدای لوح های تقدیر و هدایای مسئولان ، مردم و خیرین تجلیل و آقای یعقوب برخورداری بعنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان سیریک معرفی شد، آقای برخورداری پیش از این مدیریت کمیته امداد شهرستان جاسک برعهده داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه