اخبار داغ

فرماندار پارسیان:

نقش بانوان در پویایی جامعه بی بدیل است/ سلامت بانوان بزهکاری اجتماعی را کاهش می دهد

نقش بانوان در پویایی جامعه بی بدیل است/ سلامت بانوان بزهکاری اجتماعی را کاهش می دهد
فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد:توجه به سلامت بانوان سبب ارتقاء سطح سلامت خانواده و جامعه و درصد بزهکاری‌های اجتماعی را نیز کاهش می‌دهد چرا که بانوان نقش تربیتی در خانواده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پارسیان خبر؛ رادمهر فرماندار پارسیان، با مثبت ارزیابی کردن نقش بانوان در پویایی جامعه گفت:بانوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و ورزشی با حفظ شئونات اسلامی وارزش های اسلامی نقشی ویژه را برعهده داشته اند و  ورزش افزون بر سلامتی و شادابی جسم و روان سبب می شود بانوان بتوانند به عنوان قهرمان و الگویی برای سایر افراد جامعه باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پارسیان خبر,

 

,

رادمهر با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: بنابراین لازم است به منظور ایجاد تحرک و سلامت این بخش از جامعه که تربیت کننده نسل جامعه ما هستند به آنان توجه ویژه شود.

,

 

,

وی افزود:29 برنامه در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده است که هنر،خانواده و بانوان یکی از این برنامه هاست که بانوان به عنوان نقشی مؤثر در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید شناخته می شوند.

,

 

,

فرماندار پارسیان مسئولین ورزش بانوان هرمزگان را سفیران ورزش دانست و تصریح کرد:مسئولین ورزش بانوان که در راستای سلامت جامعه شبانه روزی فعالیت می کنند ،ورزش همگانی وقهرمانی را در جامعه نهادینه کنند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی را در خانواده و جامعه ایفا می‌کنند عنوان کرد: توجه به سلامت بانوان سبب ارتقاء سطح سلامت خانواده و جامعه شده و درصد بزهکاری‌های اجتماعی را نیز کاهش می‌دهد چرا که بانوان نقش تربیتی در خانواده دارند.

,

 

,

در ادامه سحر رضایی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان توجه به زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان را یادآور شد و گفت: بانوان به خاطر محدویت‌هایی که دارند کمتر می‌توانند همانند آقایان در میادین مختلف برای ورزش کردن حاضر شوند اما می‌توانیم با ایجاد فضاهای ورزشی منحصر به بانوان این محدودیت را کاهش دهیم و در سطح شهرستان پارسیان قدم‌های خوبی برداشته شده  و تلاش کرده‌ایم که در اکثر شهرستانهای استان این فضا را ایجاد کنیم .

,

 

,

وی اظهار کرد:اهمیت به بحث ورزش بانوان امری لازم و ضروری است و به طور حتم اقدامات موثر و اساسی در این زمینه انجام داده می‌شود تا بتوانیم از این طریق شاهد رشد و توسعه ورزش بانوان در منطقه باشیم و به افتخارات بزرگی در عرصه ورزش با استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای بانوان دست یابیم.

,

 

,

رضایی با قدردانی از مسئولان به ویژه اداره ورزش وجوانان پارسیان در ایجاد فضاهای مناسب برای بانوان خاطرنشان کرد:پارک بانوان دشتی یکی از نمونه های خوب برای ورزش بانوان شهرستان است که امیدواریم دیگر شهرستان های هرمزگان نیز با الگوگیری از پارسیان در ایجاد فضاهای ورزش بانوان اقدام نمایند.

,

 

,

در پایان با لوح تقدیر و هدایی که توسط شرکت آریا دریا پارسیان تهیه شده بود از مسئولین ورزش بانوان استان و خبرنگاران قدردانی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه