اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی فراهان؛

تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوی فرمهین

تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوی فرمهین
دیرجهاد کشاورزی فراهان از افتتاح فاز اول دومین سیلوی فراهان در شهرک صنعتی شهر فرمهین خبر داد و گفت: ظرفیت ذخیره سازی سیلوی جاده "مجدآباد" فراهان تکمیل شده و ۱۲.۵ هزار تُن در این سیلو گندم ذخیره سازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهادی، مدیرجهاد کشاورزی فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به افتتاح سیلو فراهان گفت: فاز اول دومین سیلوی فراهان در شهرک صنعتی شهر فرمهین در هفته آینده افتتاح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: با توجه به تولید گندم در فراهان قطعاً لزوم ساخت سیلوهای ذخیره‌سازی گندم بیش از پیش مورد توجه است و در همین راستا سال گذشته پروژه ساخت و احداث اولین سیلوی گندم در فراهان کلید خورد و این سیلو در مدت ۳ ماه به بهره برداری رسید.

,

فرهادی اظهار کرد: در ادامه روند ساخت سیلو در فراهان، فاز اول دومین سیلوی فراهان از چند روز گذشته برای رفاه حال کشاورزان در تحویل گندم به سیلو، به صورت موقت به بهره برداری رسیده است و مراسم افتتاحیه رسمی این سیلو در هفته آینده انجام می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی فراهان گفت: ظرفیت ذخیره سازی سیلوی جاده "مجدآباد" فراهان تکمیل شده است و ۱۲.۵ هزار تُن در این سیلو گندم ذخیره سازی شده است. فاز اول سیلو "بذر باران" شهرک صنعتی هم با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲.۵ هراز تُن گندم آماده تحویل گندم کشاورزان است.

,

وی افزود: سیلوی گندم "بذر باران" و غلات ۳۰ هزار تُنی و بسته بندی حبوبات در ۱۳ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد توسط بخش خصوصی در حال احداث است و در حال حاضر فاز اول این سیلو به بهره برداری رسیده است.

,

فرهادی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰ نفر دیگر به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی فراهم می‌شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه