اخبار داغ

برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی خراسان بزرگ به میزبانی فاروج

برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی خراسان بزرگ به میزبانی فاروج
راه فاروج-دبیر هیئت ووشو شهرستان از برگزاری مسابقات ووشو جام قهرمانان خراسان بزرگ به میزبانی فاروج خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ علی دلیر در گفتگو با خبرنگار راه فاروج گفت: چهارمین دوره مسابقات جام قهرمانان در روزهای 17 و 18 شهریور و مصادف با ایام بین اعیاد قربان تا غدیر به میزبانی شهرستان فاروج برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

وی در ادامه افزود: تا امروز 13 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که مسابقات با حضور 20 تیم و بیش از 150 بازیکن از شهرستان‌های مختلف استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی برگزار شود.

,

دلیر با اشاره به برگزاری این مسابقات برای چهارمین دوره اظهار داشت: مسابقات جام قهرمانان ویژه فاروج بوده، به نام شهرستان ثبت‌شده و هرساله در شهریورماه برگزار می‌شود که تاکنون سه دوره از آن برگزارشده و امیدواریم بتوانیم چهارمین دوره آن را باکیفیتی بهتر از گذشته برگزار کنیم.

,

وی همچنین بیان کرد: حمایت‌های اداره ورزش و جوانان از هیئت ووشوی شهرستان در سال‌های اخیر خوب بوده و برای برگزاری مسابقات این دوره نیز حقیقتاً نهایت همکاری و همراهی را با هیئت ووشو داشته‌اند.

,

دلیر تیم داوری استان خراسان شمالی را به‌عنوان داوران این مسابقات اعلام کرده و افزود: تجربه نشان داده است که مسابقات جام قهرمانان فاروج دارای کیفیت و سطح بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل استقبال از این جام نیز به نسبت دیگر مسابقات استانی بهتر است.

,

وی تعداد تیم‌های شهرستان در این مسابقات را دو تیم اعلام کرده و افزود: شهرستان فاروج در این مسابقات تابه‌حال موفق به کسب دو قهرمانی و یک سومی شده است و در تمامی دوره‌ها روی سکو حضورداشته است، امسال نیز با توجه به کیفیت ورزشکاران شهرستان امیدواریم بتوانیم شاهد کسب عنوان قهرمانی برای سومین بار باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه