اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم مطرح کرد

وجود بیش از 2700 معلول در شهرستان بم / ۸۷ مرکز تحت نظر بهزیستی در بم فعالیت می‌کنند

وجود بیش از 2700 معلول در شهرستان بم / ۸۷ مرکز تحت نظر بهزیستی در بم فعالیت می‌کنند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم گفت: در شهرستان بم ۲۷۳۹ معلول وجود دارد که بالاترین سطح را در استان برخوردار است و در سال ۸۲، ۴۸۲ مددجو تحت حمایت این نهاد بودند اما بعد از زلزله مصیبت بار سال ۸۲ به یکباره این امار به ۱۵ هزار نفر مددجو رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارگ نیوز؛ علیرضا اشرف زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم به مناسبت هفته بهزیستی گفت: در شهرستان بم ۲۷۳۹ معلول وجود دارد که بالاترین سطح را در استان برخوردار است و در سال ۸۲، ۴۸۲ مددجو تحت حمایت این نهاد بودند اما بعد از زلزله مصیبت بار سال ۸۲ به یکباره این امار به ۱۵ هزار نفر مددجو رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , ارگ نیوز, ؛ علیرضا اشرف زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم به مناسبت هفته بهزیستی گفت: در شهرستان بم ۲۷۳۹ معلول وجود دارد که بالاترین سطح را در استان برخوردار است و در سال ۸۲، ۴۸۲ مددجو تحت حمایت این نهاد بودند اما بعد از زلزله مصیبت بار سال ۸۲ به یکباره این امار به ۱۵ هزار نفر مددجو رسید.,

وی گفت:در زمینه توانبخشی ۲۷۳۹ معلول در بهزیستی بم وجو دارد که ۹ مرکز در این زمینه در حال فعالیت هستند و در این نهاد در زمینه معلولین ذهنی ۵۸۰ نفر ،معلولین جسمی ۷۶ نفر، نابینا ۱۶۱ و ناشنوا ۲۴۲ نفر هستند.

,

اشرف زاده افزود: معلولین ضایعه نخاعی ما ۱۲۳ نفر است که در یک ماه اخیر به ۱۲۸ نفر رسید و متاسفانه این آمار هم در شهرستان بم از تمام شهرستانهای استان بیشتر است و باید در این خصوص راهکاری اندیشید.

,

وی اضافه کرد: بهزیستی بم ۳۲ ساختمان دارد که یکی از دغدغه مسئولین بم ساماندهی این ساختمان هاست که با برنامه ریزی توانستیم تمام ساختمان ها را در زمینه اهداف بهزیستی مورد استفاده قرار دهیم و ۸۷ مرکز در بم فعال هستند که ۲ مرکز انها دولتی است.

,

رئیس اداره بهزیستی بم در پایان گفت: در اواخر سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه با ارگ جدید مرکز ترک اعتیاد راه اندازی کردیم و راه اندازی مرکز TC که از مراکز جهت درمان اعتیاد معتادان است بروزترین کار درمان را انجام میدهد و تا ۹۰ درصد موفقیت امیز است، این مرکر فقط در مراکز استان وجود دارد و ما موفق شدیم این مرکز را در شهرستان بم راه اندازی کنیم و TC به معنای اجتماع درمان مدار است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه