اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان مرکزی:

اعزام بیش از ۱۷۰۰ نفر از استان مرکزی به سرزمین وحی/صدور روادید در استان مرکزی میسر می‌شود

اعزام بیش از ۱۷۰۰ نفر از استان مرکزی به سرزمین وحی/صدور روادید در استان مرکزی میسر می‌شود
مدیر حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه امسال یک‌هزار و ۷۶۰ زائر از استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند، گفت: این تعداد از زائران در قالب ۱۳ کاروان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز؛ وحید اسکندری مدیر حج و زیارت استان مرکزی در نشست فرماندارن و بخشداران گفت: استان مرکزی ظرفیت راه‌اندازی دفتر کنسولگری کشور عراق به ‌صورت موقت برای صدور ویزای ویژه زائران اربعین را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

اسکندری اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری مرکزی درخواست راه اندازی دفتر کنسولگری کشور عراق به ‌صورت موقت برای صدور ویزای ویژه زائران اربعین به وزارت کشور داده شده است.

,

 وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل اینکه دفتر کنسولگری کشور عراق به ‌صورت موقت برای صدور ویزای ویژه زائران اربعین در استان دفتر وجود ندارد زائران برای دریافت روادید به استان قم مراجعه می کنند.

,

رئیس حج و زیارت استان مرکزی تصریح کرد: انشالله با موافقت وزارت کشور برای راه اندازی دفتر زائران برای اخذ ویزا لازم نیست به استان دیگری بروند.

,

 اسکندری با اعلام تکمیل ظرفیت کاروان‌های حجاج استان گفت: امسال یک‌هزار و ۷۶۰ زائر استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند.

,

اسکندری با اشاره به اینکه از استان مرکزی ۱۳ کاروان به سرزمین‌های وحی اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: کاروان‌های اعزامی در قالب سه کاروان، ۸۵ نفره، ۱۳۵ نفره و  ۱۶۰ نفره دسته بندی شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه