اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در جمع طلاب:

نظام سلطه درصدد اجرای پروژه اندلس در ایران است

نظام سلطه درصدد اجرای پروژه اندلس در ایران است
حجت الاسلام همایون زرینه هدف اصلی دشمنان را تخریب نهاد خانواده دانست و تصریح کرد: نظام سلطه درصدد اجرای پروژه اندلسی کردن جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف خود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بوئین امروز ، حجت الاسلام محمد همایون زرینه،  در نشست خانواده، آسیب های اجتماعی و تهدیدات که با حضور جمعی از مبلغین، طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا برگزارشد، به نقش تاثیر گذارخانواده در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت:  هر چه میزان ارتباطات سالم خانوادگی افزایش یابد، به همان میزان فرزندان در برابر آسیب‌های مختلف اجتماعی مصون می‌شوند، لذا باید خانواده‌ها به این امر توجه جدی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوئین امروز,

وی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در توسعه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد نقش مهمی دارند که باید در این زمینه خانواده‌های آگاهی لازم را داشته و  فرزندان خود را هوشیار کنند.

,

استاد حوزه، هدف اصلی دشمنان را تخریب نهاد خانواده دانست و تصریح کرد: نظام سلطه درصدد اجرای پروژه اندلسی کردن جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف خود است.

,

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و ابراز نارضایتی ایشان از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی، افزود: باید در این حوزه به صورت جدی بازنگری صورت گیرد تا راه نفوذ دشمن به ارکان اجتماعی مانند خانواده گرفته شود. این مهم عزم جدی و همدلی تمام دستگاه ها و نهادهای مرتبط را می‌طلبد.

,

حجت الاسلام همایون زرینه ادامه داد: والدینباید فرزندان را از دوران کودکی به سمت حفظ و قرائت قرآن ترغیب و تشویق کنند و با بیان مفاهیم و ترجمه قرآن، در گسترش و تعمیق فضای معنوی در جامعه قدم بردارند.

,

وی با بیان این که مبلغان در دنیای امروز وظیفه بسیار خطیری دارند و باید با تمام وجود در مسیر انجام وظیفه خود عمل کنند، افزود: تقویت ایمان مردم  و مقابله با توطئه ها دشمنان از وظایف اصلی مبلغان به شمار می رود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه