اخبار داغ

تفاوت آنچه شرع می خواهد با آنچه سلیقۀ برخی می پسندد؛

شکستن تابوی آموزش جنسی به کودکان یا شکستن قبح و بی حیایی؟

شکستن تابوی آموزش جنسی به کودکان یا شکستن قبح و بی حیایی؟
کاروان های قبح شکنی آموزش جنسی پس از مقاومت هایی که در مقابل سند 2030 شد و مواضع روشن رهبر معظم انقلاب این بار با عنوان " حقوق کودکان" با حضور "دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک" در گلستان کلید خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قابوس نامه، اما آنچه از این نشست گزارش شده است نه تنها برابر با شرع نیست بلکه سلیقۀ عده ای است که در اجرای سند 2030 ناکام مانده اند و امروز دست به دامان برخی از همفکران خود در استان ها و شهرستانها درصدد تحقق مقاصد خود هستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه, ، , ،,

مقابلۀ با آموزش جنسی که به خیال این افراد همتی برای شکستن این تابو نیاز است اصلا مقابله نیست بحث بر آن چیزی است که شرع به نام "حیا" از آن یاد می کند.

,

چیزی که متاسفانه در نظر عده ای روشنفکر، تنها چارچوبی است که مانع بسیاری از روابط اجتماعی امروز می شود و حال می بینیم که این قبح شنکنی ها و کنار زدن حیا چه آثاری از جمله گسترش بی حجابی ، تعرض، خیانت و از هم پاشیدن خانواده ها و ...در جوامع ما به همراه داشته است.

,

روند فکری این افراد همچنان ادامه دارد و امروز حرف از آموزش جنسی به کودکانی را می زنند که دستور مهم اسلام در مرحله قبل از ممیزی کودکان این است؛ "زن و شوهر عمل زناشویی خود را حتی از طفل شیرخوار پنهان کنند! " و  در سنین بعد از ممیزی نیز بر آموزش آداب ارتباط با نامحرم تاکید دارد.

,

اما چرا مسئلۀ دوم هیچگاه به عنوان دغدغۀ اجتماعی مطرح نمی شود و بر آموزش جنسی که خود در تقابل با آن است و می تواند شروع بسیاری از آسیب ها باشد ، به بهانه "آگاهی دادن برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی " تکیه شده است؟

,

با همراهی مشاور بانوان فرمانداری ویژۀ گنبدکاووس با تفکر این افراد در این نشست ، این نگرانی نسبت به شهرستان گنبد بیشتر می شود که آیا عده ای علی رغم نظر صریح مقام معظم رهبری در خصوص سند 2030، و واکاوی وجوه مختلف این سند که با اهداف شرع و نظام جمهوری اسلامی ایران در تضاد است، به دنبال اجرای این سند با عناوین دیگر و پوششی در شهرستان هستند؟!

,

قطعا نمی توان از کنار این مسئله به سادگی عبور کرد و علاوه بر لزوم حساسیت خانواده ها نسبت به اجرایی شدن آن، باید دید فرماندار ویژه شهرستان چه پاسخی در این رابطه دارد؟ آیا مسئولین شهرستانی به دنبال اجرایی کردن تفکراتی که خلاف آنچه رهبر انقلاب توصیه کرده اند، هستند؟

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه