اخبار داغ

فرماندار ریگان خبر داد؛

دانشگاه آزاد واحد ریگان به زودی راه‌اندازی خواهد شد

دانشگاه آزاد واحد ریگان به زودی راه‌اندازی خواهد شد
فرماندار شهرستان ریگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ریگان تحت نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ امین باقری در نشستی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم با بیان اینکه این دانشگاه برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ریگان اعلام آمادگی کرده‌است، اظهار داشت: با توجه به این اعلام آمادگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم، شهرستان ریگان نیز از آمادگی برای راه‌اندازی این دانشگاه برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر؛ ,

فرماندار ریگان با توجه به ضرورت ایجاد رشته‌های مرتبط با پرستاری در این شهرستان بیان کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم می‌خواهیم در این زمینه اهتمام جدی به‌خرج دهد.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم با بیان اینکه با راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ریگان تمام درآمد حاصل از آن به خود شهرستان ریگان اختصاص می‌یابد، گفت: یکی از مشکلات دانشجویانی که از شهرستان ریگان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم رفت و آمد می‌کردند مسأله بعد مسافت بود.

,

سرحدی افزود: از این رو درصدد هستیم در آینده‌ای نزدیک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ریگان تحت نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم، مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار‌ گیرد.

,

وی تصریح کرد: ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ریگان نیز جزو برنامه‌های در دستور کار واحد بم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه