اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ریگان:

بازگشایی مطلوب مدارس، یکی از اهداف مهم پروژه مهر است

بازگشایی مطلوب مدارس، یکی از اهداف مهم پروژه مهر است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب تر مدارس، مهمترین هدف پروژه مهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛احمد رحیمی  امروز در جلسه ستاد پروژه مهر این شهرستان با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای اجرای پروژه مهر افزود: امیدوارم در سال جاری با همکاری همه فرهنگیان شهرستان، عملکرد مثبت و قابل قبولی در اجرا صورت بگیرد و با ایجاد شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس، دانش آموزان با آرامش و خاطره خوش سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح ,

وی از مسئولان کمیته های مختلف پروژه مهر ۹۶ خواست که در برنامه ریزی تحقق شعار سال را از اهداف اصلی خود در نظر گرفته و در این راستا بر ضرورت سازماندهی درست و به موقع نیروی انسانی، توزیع متوازن رشته های تحصیلی، استقرار پایه یازدهم، خرید کالای ایرانی، جذب مشارکت نهادهای برون و درون سازمانی و صرفه جویی اهتمام کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان شاخصه بارز موفقیت را همکاری، هماهنگی و همدلی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان کمیته های مختلف، ارکان اداری و مدیران مدارس ضمن کاهش ترک تحصیل و توجه ویژه به جذب و افزایش پوشش تحصیلی در اول مهر، بازگشایی مدارس با پویایی و نشاط همراه باشد و در هیچ مدرسه ای شاهد کمبود امکانات اولیه از حیث نیروی انسانی و عمرانی نباشیم.

,

در ادامه این جلسه مهدی پژمان معاون آموزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ریگان و دبیر شورای پروژه مهر نیز ضمن تشریح دستورالعمل و شرح وظایف هر یک از کارگروه ها بر ضرورت مستند سازی فعالیت ها و اقدامات و ارسال گزارش به موقع تاکید کرد.

,

گفتنی است، ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان ریگان در پنج کمیته در قالب سازماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی فعالیت خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه