اخبار داغ

صبح امروز؛

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر معرفی شد

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر معرفی شد
با حضور ناصر نبی‌زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، در نشست معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با فرماندار کاشمر رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

فرماندار شهرستان کاشمر در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات جواد روشندل در مدت تصدی سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر گفت: در شهرستان کاشمر با تلاش‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدامات ارزنده‌ای در عرصه فرهنگ عمومی و رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی صورت گرفته است.

,

 

,

محمدحسن فرهادی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های هنری و فرهنگی فراوانی در شهرستان کاشمر وجود دارد؛ به ویژه در عرصه هنر تئاتر که در جهت ایجاد بسترهای لازم به منظور پرورش استعداد، انگیزه  و ذوق فرهنگی و هنری هنرمندان  قدم‌های خوبی برداشته شده و باید در این خصوص با تعامل بیشتر، اقدامات مثمر ثمری انجام شود.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنرمندان شهرستان بر لزوم بهسازی و به روز رسانی تجهیزات سالن مجتمع فرهنگی سرو کاشمر تاکید کرد.

,

 

,

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه  این مجتمع تنها سالن استاندارد نمایش در شهرستان است افزود: مجتمع فرهنگی سرو کاشمر می‌تواند به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری نقش بسزایی در رونق فعالیت‌های هنری و فعالیت بیشتر هنرمندان در عرصه‌های مختلف در شهرستان ایفا کند و از این‌رو در خصوص بازسازی و تأمین تجهیزات مدرن و با استاندارد باید از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه خاص قرار گیرد.

,

 

,

وی همچنین اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در راستای ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی و قرآنی در سطح شهرستان را قابل تقدیر دانست.

,

 

,

شایان ذکر است در ادامه این نشست و طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حسن مدرس مقدم به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر معرفی و از زحمات شش ساله جواد روشندل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر تقدیر شد.

,

 

,

لازم ذکر است مدرس مقدم پیش از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن را برعهده داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه