اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی اردبیل:

لزوم توسعه سمن‌های پیشگیری از اعتیاد در اردبیل/ حوزه پیشگیری مغفول مانده است

لزوم توسعه سمن‌های پیشگیری از اعتیاد در اردبیل/ حوزه پیشگیری مغفول مانده است
مدیرکل بهزیستی اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری از اعتیاد مورد غفلت واقع شده، توسعه سمن‌های پیشگیری از اعتیاد در استان اردبیل را ضروری دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بهزاد ستاری امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل، اظهار کرد: مقوله پیشگیری از اعتیاد با وجود حساسیت ویژه ای که دارد مورد غفلت واقع شده که لازم است با هدف ارتقا کیفی و کمی برنامه‌های مبارزه با اعتیاد، سمن‌های پیشگیری از اعتیاد در استان اردبیل توسعه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای توسعه برنامه‌های حوزه پیشگیری از اعتیاد اهتمام ویژه داشته باشند.

,

ستاری بر ضرورت گفتمان سازی مقوله پیشگیری از اعتیاد در ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: مدتی است جلسات کمیته‌های شهرستانی در خصوص پیشگیری از اعتیاد راکد مانده که لازم است کمیته ها فعالیت خود را از سر گیرند.

,

مدیرکل بهزیستی اردبیل، گفت: تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، تعامل با دانشگاه‌ها و اجرای طرح‌های پژوهشی، برگزاری نمایشگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های مختلف در محیط‌های آموزشی با هدف پیشگیری اولیه از جمله برنامه‎های کمیته فرهنگی و پیشگیری بهزیستی در حوزه پیشگیری از اعتیاد است که بر اساس نقشه راه پنج‌ساله اجرا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه