اخبار داغ

امام جمعه ملارد:

شورای نگهبان عامل جلوگیری از ورود نفوذی‌های دشمن به ارکان کشور است

شورای نگهبان عامل جلوگیری از ورود نفوذی‌های دشمن به ارکان کشور است
امام جمعه ملارد گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم و اساسی در حفظ دو رکن پر اهمیت انقلاب اسلامی، یعنی حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد ؛ مراسم تقدیر از اعضای شورای نگهبان در شهرستان ملارد عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ملارد و علی اکبر خراسانی شهردار ملارد در دفتر این شورا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد,

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری ، امام جمعه ملارد طی سخنانی در این دیدار با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان و اهمیت جایگاه این شورا در انقلاب اسلامی اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از معجزات حضرت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی است که به دستور ایشان تاسیس و به‌عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی ایفای نقش کرد.

,

وی گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم و اساسی در حفظ دو رکن پر اهمیت انقلاب اسلامی، یعنی حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام است.

,

امام جمعه ملارد با اشاره به وظایف شورای نگهبان عنوان کرد: از وظایف شورای نگهبان تایید قوانین وضع شده توسط مجلس شورای اسلامی است. این به این معنا است که هر قانونی در جمهوری اسلامی بدون تایید شورای نگهبان اعتبار ندارد.

,

وی افزود: تایید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر وظایف مهم شورای نگهبان است. این به معنای جلوگیری از نفوذی‌های دشمن و مانع ورود افراد فاقد صلاحیت به ارکان نظام اسلامی است.

,

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به دیگر وظایف شورای نگهبان بیان داشت: یکی دیگر از وظایف شورای نگهبان در انقلاب اسلامی ایران نظارت بر انتخابات است. یعنی حفظ و حراست از رای مردم که حق الناس است . یعنی پاسداری از امانتی مهم و بزرگ که بر عهده این شورا قرار داده شده است.

,

وی با بیان این‌که شورای نگهبان یکی از سالم‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است ، گفت: دشمنی دشمنان با شورای نگهبان به خاطر این جایگاه مهم و حساس این شورا است که نقش مهم و حساسی در نظام جمهوری اسلامی است.

,

حسینی نوری با اشاره به فعالیت‌های خوب و عملکرد مناسب شورای نگهبان در شهرستان ملارد از عوامل و نیروهای این شورا در شهرستان ملارد تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

, , ,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه