اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

شهرداری ها موظف به پرداخت سهم آموزش وپرورش و کتابخانه ها هستند

شهرداری ها موظف به پرداخت سهم آموزش وپرورش و کتابخانه ها هستند
فرماندار میاندوآب گفت: سهم پنج درصد آموزش و پرورش و نیم درصد کتابخانه ها از شهرداری، موضوعی است که در قانون مشخص شده و شهرداری موظف به اعمال و اجرای این قانون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری در جلسه شورای آموزش و پرورش میاندوآب با  اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” اظهار کرد: همه باید در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم و آموزش و پرورش نیز در این راستا حرکت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با اشاره به افزایش میزان جذب مشارکت های مردمی، گفت: آموزش و پرورش میاندوآب با جذب مشارکت های مردمی، قدم های خوبی را برداشته است که جای تقدیر دارد.

,

وی افزود: سهم پنج درصد آموزش و پرورش و نیم درصد کتابخانه ها از شهرداری، موضوعی است که در قانون مشخص شده و شهرداری موظف به اعمال و اجرای این قانون است

,

امیری با بیان اینکه دغدغه والدین برای ثبت نام فرزندان در رشته مورد علاقه رفع شده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام و تشریح هدایت تحصیلی دانش آموزان توسط معاونت آموزش وپرورش، این دغدغه مدیریت و رفع شده و دانش آموزان واجد شرایط می توانند در رشته های خود ثبت نام کنند.

,

هم چنین در این جلسه جلال پورمیرزا، رئیس آموزش وپرورش میاندوآب به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و حاضران در مورد محورهای جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه