اخبار داغ

کشف سه قبضه اسلحه از چهار شکارچی در ساوه

کشف سه قبضه اسلحه از چهار شکارچی در ساوه
رییس اداره محیط زیست شهرستان ساوه گفت: با تلاش همکاران توانستیم سه مورد تخلف شروع به شکار به همراه دو قبضه اسلحه گلوله زنی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی را کشف و چهار نفر متخلف را دستگیر کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، هادی رستم خانی، رییس اداره محیط زیست شهرستان ساوه گفت: با تلاش همکاران توانستیم سه مورد تخلف شروع به شکار به همراه دو قبضه اسلحه گلوله زنی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی را کشف و چهار نفر متخلف را دستگیر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی افزود: دو  صیاد متخلف ماهی نیز به همراه تور و قلاب و تعداد ۱۲۱ قطعه ماهی شناسایی و دستگیر شدند که جریمه همه تخلفات گرفته شد.

,

رستم خانی با اشاره به لزوم حمایت از حیوانات آسیب دیده بیان کرد: یکی از ماموریت های این سازمان زنده گیری،تیمار و رهاسازی حیوانات مصدوم است که تعدادی از آنها به پارک پردیسان برای ادامه درمان و زندگی منتقل می شوند.

,

وی با اشاره به فعالیت ها در سه ماهه اول سال جاری افزود: تعداد دو بهله عقاب خاکستری، دو بهله عقاب دشتی، دو بهله سارگپه، ۸ بهله دلیجه، و سه قلاده توله گرگ زنده گیری و درمان شدند.

,

, ,

رییس اداره محیط زیست شهرستان ساوه اظهار کرد: گشت و کنترل مداوم آبشخورها و مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ساوه و زرندیه و منطقه شکار ممنوع خرقان و گشت های مشترک با اداره منابع طبیعی و دامپزشکی از وظایف این سازمان است که حداقل ۱۲ مورد گشت مشترک با توجه به وجود بیماری مشترک بین انسان و حیوان داشتیم.

,

وی ادامه داد: تشکیل جلسه ساماندهی کشتارگاه دام ساوه و تشکیل کارگروه مخاطرات زیست محیطی از برنامه های هفتگی این اداره جهت حفظ سلامت انسان در برابر بیماری های مشترک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه