اخبار داغ

خودروی حامل گوسفند قاچاق در میناب 3 کشته برجای گذاشت

خودروی حامل گوسفند قاچاق در میناب 3 کشته برجای گذاشت
رئیس شورای اسلامی روستای قادرخانی از توابع بخش بندزرک میناب از کشته شدن 3 جوان در برخورد با یک خودرو حامل گوسفند قاچاق در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر هوشمند، رئیس شورای اسلامی روستای قادرخانی میناب در پی وقوع حادثه دلخراش راکبین موتور سوار در گفتگو با خبرنگار میناب جنوب گفت: در طی روزهای گذشته یک خودرو 405 حامل گوسفند قاچاق به علت سرعت زیاد با دو موتور سیکلت که هر کدام دو سر نشین داشتند برخورد کرد و منجر به فوت 3 نفر از سرنشینان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

 

,

رئیس شورای اسلامی روستای قادرخانی افزود: تردد خودرو ها با محموله کالای قاچاق در این روستا باعث رعب و وحشت شهروندان شده که می طلبد مسئولین توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

,

 

,

به گفته جعفر هوشمند در پی این حادثه از سوی اهالی روستا و شورای اسلامی نامه ای برای پیگیری موضوع به فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان میناب تنظیم و ارسال شده اما تاکنون هیچ گونه رسیدگی به آن نشده است.

,

 

,

وی بیان داشت: شهمراد حیدری دارای 4 فرزند که یکی از آنها معلول ذهنی است، منصور حیدری با 3 فرزند و مصطفی بشیری جوان تازه ازدواج کرده از این روستا در پی این حادثه جان باختند.

,

 

,

گفتنی است هوشمند حال یکی از راکبین موتور سوار را وخیم اعلام کرد و این حادثه در حالی رخ داد که نام برده ها جهت انجام کار و تامین معاش برای خانواده به شهرستان سیریک عزیمت می کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه