اخبار داغ

رییس بهزیستی کاشمر خبر داد:

کمک 5 میلیارد و 700 میلیون ریالی به مددجویان بهزیستی کاشمر

کمک 5 میلیارد و 700 میلیون ریالی به مددجویان بهزیستی کاشمر
رییس اداره بهزیستی کاشمر از کمک پنج میلیارد و 700 میلیون ریالی این سازمان به مددجویان تحت پوشش برای ساخت و تعمیر مسکن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر علیرضا حق‌جو که صبح امروز به مناسبت هفته بهزیستی و در دیدار با فرماندار کاشمر در محل فرمانداری این شهرستان سخن می‌گفت، اظهار کرد: پنج میلیارد و 700 میلیون ریال برای ساخت و تعمیر مسکن 24 خانواده مددجو درشهرستان کاشمر پرداخت شده است که در این زمینه رتبه اول استان را کسب کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر,

 

,

رئیس بهزیستی کاشمر افزود: همچنین طرح غربالگری ژنتیک برای دو هزار زوج کاشمری اجرا شد که از این تعداد، 450 زوج به مراکز مشاوره ارجاع شده‌اند.

,

 

,

در ادامه  این دیدار فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به شعار هفته بهزیستی با عنوان «بهزیستی، محور مسئولیت و سلامت اجتماعی» گفت: سازمان بهزیستی یک سازمان عام المنفعه در جهت تأمین اجتماعی کشور است که با کمک‌های علمی و کارشناسی شده به خانواده‌های تحت پوشش، خدمات حمایتی ارائه می‌کند.

,

 

,

محمدحسن فرهادی افزود: دولت تدبیر و امید با ساماندهی و پرداخت یارانه‌ها به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، گام مؤثری در جهت حمایت از افراد تحت پوشش و مددجویان برداشته است.

,

 

,

وی ادامه داد: لازم است با انجام مشاوره‌های ژنتیکی و افزایش دانش و آگاهی زوجین از بروز برخی مشکلات که می‌تواند برای خانواده‌ها به وجود آید به ویژه تولد کودکان معلول، جلوگیری کنیم.

,

 

,

فرماندار کاشمر با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط بهزیستی کاشمر در خصوص اجرای طرح غربالگری ژنتیک، گفت: امیدواریم با اقدامات حکیمانه و مبتنی بر علم که توسط بهزیستی صورت گرفته است شاهد کاهش معلولیت‌های ناشی از ازدواج باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه