اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

آشنایی با اهل بیت(ع) و قرآن باید مهمترین هدف مداحان در مجالس باشد

آشنایی با اهل بیت(ع) و قرآن باید مهمترین هدف مداحان در مجالس باشد
امام جمعه بروجرد گفت: آشنایی با اهل بیت(ع) و قرآن باید مهمترین هدف مداحان در مجالس باشد و مداحانی که از امام حسین(ع) صحبت می کنند نیاز است که با قران مانوس باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در همایش مداحان که در اداره تبلیغات اسلامی بروجرد برگزار شد گفت: مداح اهل بیت (ع) بودن افتخار است و مداحان مسئولیت بسیار بزرگی بر گردن دارند چرا که باید با رعایت اخلاق و رفتار در این راه حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: مداحان باید صوت خوش خود را در مسیر درست استفاده کنند و ظاهر و رفتار آنها نباید با دین تفاوتی داشته باشد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: رفتار یک مداح باید منطبق با اسلام باشد و مداح اهل بیتی که در مراسم مختلف مذهبی فعالیت دارد باید با قرآن مانوس باشد.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی آشنایی با قرآن و اهل بیت (ع) را یکی از وظایف و اهداف مداحان برشمرد و افزود: مداحان با حضور در جلسات باید همه را با قرآن آشنا کنند اما نباید تفسیر قرآن و دین را انجام دهند و تنها در حد اطلاعات خود صحبت کنند.

,

 

,

به گفته وی مداحان باید به اشعار خود توجه داشته باشند چرا که ارزش کار این افراد  از اهمیت زیادی برخوردار است.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام "صادق جعفر پور" رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: محور کارها و فعالیت های تبلیغات اسلامی ، آموزشی است و این سازمان در بخش های مختلف فعالیت دارد.

,

 

,

وی بیان کرد: در شهرستان بروجرد 690 مداح فعالیت دارند که از این تعداد 413 نفر در سامانه طوبی ثبت و شناسایی شده البته تعداد مداحان بیشتر از این آمار است که هنوز ثبت سامانه نشده اند.

,

 

,

حجت الاسلام جعفر پور تصریح کرد: برگزاری 70 گفتمان دینی در راستای حجاب و عفاف و 15 گفتمان در دانشگاه بخشی از فعالیت های این سازمان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه