اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی کشور خبر داد:

فعالیت ۶ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در کشور/ طرح کرامت در ۳۲۰ منطقه حاشیه نشین کشور اجرا شد

فعالیت ۶ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در کشور/ طرح کرامت در ۳۲۰ منطقه حاشیه نشین کشور اجرا شد
فرشاد عالی: شش هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در کشور مشغول فعالیت هستند و بدون چشمداشت به اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خواهند پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی کشور ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی استان البرز به رکورد بی نظیر این سازمان در سال گذشته مبنی بر واکسیناسیون ۱۵ میلیون قطعه طیور بومی در ۱۲ استان کشور طی سه روز اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی سالانه عملیات آبخیزداری در ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی کشور انجام خواهد داد و با ۱۸ دستگاه اجرایی کشور تعامل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

فرشاد عالی از اجرای طرح کرامت در راستای شناسایی آسیب های اجتماعی در ۳۲۰ منطقه حاشیه نشین کشور خبر داد و افزود: شش هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در کشور مشغول فعالیت هستند و بدون چشمداشت به اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خواهند پرداخت.

,

وی دستور کار اجرای طرح کرامت را به واسطه خدمت‌ رسانی به ۳۲۰ منطقه آسیب‌ پذیر و حاشیه‌ نشین در شهرهای کوچک و بزرگ کشور اعلام کرد و اظهار داشت: ساماندهی خدمت رسانی و اشتغال زایی توسط شبکه بزرگ بسیج اقدام شایسته ای است که بسیج سازندگی استان البرز به خوبی توانسته به اجرای آن بپردازد.

,

شایان ذکر است در حاشیه پایش طرح های اقتصاد مقاومتی از کارگاه پرورش بلدرچین پیمان محمودی جوان ۲۵ ساله محمدشهری که با سرمایه ۵ میلیون تومان فعالیت خود را آغاز کرد و امروز این کارگاه به  ۱۰ هزار قطعه در ۲ بخش گوشتی و تخمگذار تبدیل شده است بازدید به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه