اخبار داغ

جنجال جدید در تیم استقلال

جنجال جدید در تیم استقلال
استقلال کلی در فصل نقل و انتقالات سر و صدا راه انداخت و نفراتی را جذب کرد که حداقل اسم بسیار بزرگی دارند و بدیهی است که با زیر یک میلیارد تومان (حداقل با زیر یک میلیارد تومان) پای عقد قرارداد نروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این میان اما نکته اینجاست که استقلالی‌ها هنوز پولی بابت فصل جدید دریافت نکرده‌اند (یعنی مدیران باشگاه مدعی‌اند پولی به بازیکنان نداده‌اند، روی همین اصل هنوز قراردادشان ثبت نشده و تا وقتی این اتفاق رخ ندهد کارت بازی برای‌شان صادر نخواهد شد. حالا قضیه به شکلی است که صدای اعتراض بعضی بازیکنان درآمده و به گوش مدیران باشگاه هم رسیده ‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس شنیده‌ها؛ استقلالی‌ها در جمع خودشان مدعی شده‌اند که چرا باید بدون اینکه پولی بگیرند، زیر بار ثبت قرارداد بروند؟ حتی خبر رسیده که عده‌ای مدعی شده‌اند تا پول نگیرند به هیأت فوتبال نمی‌روند.
,

البته مثل روز روشن است که استقلالی‌ها در نهایت طی امروز تا هفته آینده در هیأت فوتبال حاضر شده و کارت بازی خودشان را هم خواهند گرفت اما نکته قابل تأمل اینکه از گوشه و کنار مدت‌هاست این زمزمه را می‌شنویم که چند بازیکن باتجربه استقلال قبل از سفر به ارمنستان قسمتی از طلب خودشان را دریافت کرده‌اند. ادعایی که البته هیچ کدام از مدیران باشگاه استقلال آن را تأیید نمی‌کنند.
,
,
 
,
منبع: خبرورزشی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه