اخبار داغ

سوال از رییس جمهور منتفی می‌شود؟

سوال از رییس جمهور منتفی می‌شود؟
محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به تلاش‌های هیأت رئیسه مجلس برای منتفی شدن سوال از رییس جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری گفت که در صورت رفع مغایرت‌ها در خصوص تعهد بانک مرکزی و خروجی میدانی آن امکان منتفی شدن سوال از رییس جمهور وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیأت رئیسه مجلس در تلاش است متقاضیان سوال از رییس جمهور را قانع کند که سوال خود را پس بگیرند؛ البته تاکنون هم تعدادی از نمایندگان امضایشان را پس گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 پورابراهیمی با بیان این که  هنوز ۱۰۰ نفر بر امضای خود باقی هستند خاطر نشان کرد: طبق آیین نامه مجلس اگر ۷۴ امضا باقی بماند سوال به قوت خود باقی است.

,

وی با اشاره به اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس برای در دستور کار قرار دادن آن به محض ارجاع سوال از هیأت رئیسه  گفت: البته در حال حاضر اقداماتی از سوی بانک مرکزی در حال انجام است اما باید ببینیم خروجی میدانی آن چیست؛ چرا که بعضاً مغایرت‌هایی با مطالب مطرح شده با خروجی میدانی آن وجود دارد که اگر این مغایرت‌ها برطرف شود می‌توان فضا را مدیریت کرد که سوال از رییس جمهور منتفی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه