اخبار داغ

به علت بی توجهی

سایه تخریب بر سر مدرسه توحید اسمعیل کندی اصلاندوز سنگینی می کند!

سایه تخریب بر سر مدرسه توحید اسمعیل کندی اصلاندوز سنگینی می کند!
ساختمان پروژه نیمه تمام مدرسه توحید اسمعیل کندی اصلاندوز به علت بلاتکلیفی و بی توجهی در حال تخریب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ارس تبار،قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز بهمراه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت امروز در بازدید از پروژه های آموزشی منطقه و نحوه پیشرفت پروژه های نیمه تمام اصلاندوز از بلاتکلیف ماندن پروژه نیمه تمام توحید اسمعیل کندی اصلاندوز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود:در حال حاضر 3 پروژه نیمه تمام توحید اسمعیل کندی، مدرسه شبانه روزی بنیاد برکت( حاج بایندور)  و سالن ورزشی قره قباق در منطقه اصلاندوز وجود دارد.

,

رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز با بیان اینکه مدرسه شبانه روزی بنیاد برکت( حاج بایندور) با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و از محل اعتبارات بنیاد برکت در حال اجراست افزود:این مدرسه بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با اتمام  و تجهیز به موقع، دانش آموزان در سال تحصیلی جدید 97-96 بتوانند از ساختمان این مدرسه استفاده کنند.

,

مهرآوران با اشاره به بلاتکلیف ماندن ساختمان مدرسه توحید اسماعیل کندی گفت: این مدرسه که از سال 1390 شروع شده و با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هنوز به اتمام نرسیده و از طرفی با توجه به تخریبی و خطر آفرین بودن ساختمان مدرسه قدیمی برای دانش آموزان، خواستار توجه و اتمام ساختمان جدید مدرسه مذکور توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل شد.

,

به گزارش ارس تبار،ساختمان پروژه نیمه تمام توحید اسمعیل کندی به علت بلا تکلیفی و بی توجهی در حال تخریب است.  

, ارس تبار,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه