اخبار داغ

اختلاط پایه پنجم و ششم در طرح 3-3-6 نظام آموزشی

اختلاط پایه پنجم و ششم در طرح 3-3-6 نظام آموزشی
نماینده عالی استاندار در شورای آموزش‌ و پرورش مازندران درباره طرح 3-3-6 در نظام آموزشی، گفت: در اجرای تعهد این طرح با مشکلات زیادی در 6 سال اول تحصیلی روبه‌رو هستیم به طوری که در برخی مدارس، اختلاط پایه پنجم و ششم را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، محمد نیکخوملک‌شاه در جلسه شورای آموزش و پرورش نوشهر با اشاره به اینکه در پروژه مهر شعار سال مبتنی بر اینکه «مدیر باید راهبر برنامه درسی باشد»، اظهار کرد: مدیر نباید وارد کلاس درس شود مگر آن‌که اطلاعات بالایی داشته باشد یا مسلط به شیوه‌های تدریس معلمی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه استراتژی هدایت تحصیلی یک هدف است و باید در مدارس اجرایی شود، افزود: در بحث ساماندهی مدارس، همه معلمان مازاد دوره متوسطه را به سمت مدارس ابتدایی کم کردیم و سوق دادیم که البته دارای تخصص لازم هم باید باشند.

نماینده عالی استاندار در شورای آموزش‌ و پرورش مازندران درباره طرح 3-3-6 در نظام آموزشی، تصریح کرد: در اجرای تعهد این طرح با مشکلات زیادی در 6 سال اول تحصیلی رو به‌رو هستیم به طوری که در برخی مدارس، اختلاط پایه پنجم و ششم را داریم که این خود معضلی در حوزه تربیتی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در بحث توسعه متوازن در زمینه هدایت تحصیلی براساس برنامه تدوین شده، بخش فنی و حرفه‌ای کل کشور که باید به 45 درصد برسد الان بر روی 34 درصد قرار دارد ولی استان مازندران در این حوزه به 41 درصد رسید و به نوعی شاید تاوان دیگر استان‌ها را می‌پردازد.

نیکخوملک‌شاه گفت: در زمینه زیرساخت‌ها و تجهیز رشته‌های تحصیلی با مشکلات مواجه هستیم و بنابراین باید توسعه متوازن را به جای کمی، کیفی ببینیم.
 
انتهای پیام/
,

وی با بیان اینکه استراتژی هدایت تحصیلی یک هدف است و باید در مدارس اجرایی شود، افزود: در بحث ساماندهی مدارس، همه معلمان مازاد دوره متوسطه را به سمت مدارس ابتدایی کم کردیم و سوق دادیم که البته دارای تخصص لازم هم باید باشند.

نماینده عالی استاندار در شورای آموزش‌ و پرورش مازندران درباره طرح 3-3-6 در نظام آموزشی، تصریح کرد: در اجرای تعهد این طرح با مشکلات زیادی در 6 سال اول تحصیلی رو به‌رو هستیم به طوری که در برخی مدارس، اختلاط پایه پنجم و ششم را داریم که این خود معضلی در حوزه تربیتی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در بحث توسعه متوازن در زمینه هدایت تحصیلی براساس برنامه تدوین شده، بخش فنی و حرفه‌ای کل کشور که باید به 45 درصد برسد الان بر روی 34 درصد قرار دارد ولی استان مازندران در این حوزه به 41 درصد رسید و به نوعی شاید تاوان دیگر استان‌ها را می‌پردازد.

نیکخوملک‌شاه گفت: در زمینه زیرساخت‌ها و تجهیز رشته‌های تحصیلی با مشکلات مواجه هستیم و بنابراین باید توسعه متوازن را به جای کمی، کیفی ببینیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه