اخبار داغ

در برنامه ۱۸۰ درجه بررسی می‌شود

چرا نخبگان مهاجرت می‌کنند؟

چرا نخبگان مهاجرت می‌کنند؟
برنامه «180 درجه»، ساعت 20:30 روز جمعه 30 تیر ماه با موضوع چرا نخبگان مهاجرت می کنند؟ و با حضور سعید زیباکلام و محمدعلی مرادی روی آنتن شبکه افق می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مسئول روابط عمومی برنامه «180 درجه»، این برنامه ساعت 20:30 روز جمعه 30 تیر ماه با موضوع " چرا  نخبگان مهاجرت می کنند؟" و با حضور سعید زیباکلام استاد فلسفه دانشگاه تهران و محمدعلی مرادی پژوهشگر فلسفه و علوم اجتماعی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر 2 مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه زهرا منصوری فعال فرهنگی و اجتماعی، سید عمار رشیدی پژوهشگر علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی،محمد سبحان جلیلیان کارشناس ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف محمدحسین بادامچی عضو ملی بنیاد نخبگان و دکترای جامعه شناسی صدوهشتاددرجه را همراهی می کنند.

,

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز در تاکسی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه