اخبار داغ

رییس جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان منصوب شد

رییس جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان منصوب شد
مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن غدیر اداره ارشاد برگزار و دکتر ناصر گل محمدی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیرجان خبرمراسم تودیع و معارفه ریاست جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن غدیر اداره ارشاد برگزار و دکتر ناصر گل محمدی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرجان خبر, سیرجان خبر,

رییس جدید اداره ورزش و جوانان سیرجان در این مراسم اظهار داشت:در بحث نیروی انسانی نیروهای توانمندی هستند که شاهد قهرمانی های جهانی آنان و شناسایی افرادی که درزمینه ورزشی علاقه دارند و استعداد زیادی در  این رشته دارند هستیم که بیشترین افراد را باید از مدارس ها و دانشگاه ها جذب کرد.

,

گل محمدی در ادامه اذعان داشت:زمینه های ورزشی که در سطح شهر ایجاد شده به همت مسئولین و پیگیری های خود ورزشکاران بوده است و به زودی مکان های ورزشی درمناطق محروم و حاشیه شهر از جمله مکی آباد،آباده،دهیادگار و …. برخورداریم و مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر به عهد و وظایفی که دارد عمل کند به زودی باشگاه های 20 الی 30 هزار نفری را در سطح شهر برخوردار خواهیم بود.

,


وی اظهار داشت:وضعیت مالی خوبی که شهرستان دارد که دولت و مسئولان نباید کوتاهی کنند و نبایدجوانان ما برای اعزام به شهرهای دیگر دغدغه هایی از جمله مکان خواب، وسایل حمل و نقل و باشگاه یا زمین بازی داشته باشند و باید همه این امکانات برای پیشرفت آنان فراهم کنیم و باشگاه گل گهر متعلق به کل مردم شهرستان و نه فقط برای کارمندانی که در گل گهر مشغول فعالیت هستند.

,
,

گزارش:هانیه درویش زاده

, گزارش:هانیه درویش زاده,

, , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه