اخبار داغ

مردی که ۳۰سال مجسمه است +عکس

مردی که ۳۰سال مجسمه است +عکس
عبدالعزیز اهل کشور هند است و یک شغل عجیب دارد. او بیش از ۳۰ سال است که به عنوان یک مجسمه ی زنده کار می کند و همه ی تلاش او این است که یک مجسمه ی ایده آل و خوب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابناک،او شش ساعت در روز به طور مداوم بی حرکت و ساکن می ایستد، مردم زیادی تلاش می کنند تا او لبخند بزند، حرکتی کند و یا لاأقل تغییر کوچکی در حالت ایستادن خود بدهد. اما تا به حال هیچ کسی نتوانسته قدرت فوق العاده ی او را برای ایفای نقش یک "مجسمه" در هم بشکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 مردم محلی به او لقب "مجسمه ی هند" را داده اند. او از سال ۱۹۸۵ میلادی و پس از مدت کوتاهی که به عنوان نگهبان در استراحتگاه  VGP Golden Beach در چِنای هند کار می کرد، به این شغل عجیب روی آورد.

,

مدیر او در آن زمان سفر کوتاهی به انگلستان داشت، او به شدت به شیوه ی عملکرد گارد سلطنتی انگلستان در خارج از کاخ باکینگهام علاقه مند شد و تصمیم گرفت شبیه آن را در محل زندگی خودش اجرا کند. بنابر این نگهبانان تحت آموزش های سخت و سنگینی قرار گرفتند و از میان همه ی آن ها عبدالعزیز بهتر از همه کارش را انجام میداد. نگهبانان نمی توانستند حرکت کنند، حرف بزنند، و یا لبخند بزنند و حتی برای مدت چهار ساعت دور کردن مگس از روی صورت هم ممنوع بود.

,

روزهای اول عبدالعزیز علاقه ای به این کار نداشت، اما ترس از دست دادن شغل او را برآن داشت تا در مجسمه بودن سنگ تمام بگذارد.

,

این مجسمه ی زنده حتی پلک هم نمی زند و شش ساعت کاملا بدون حرکت است، این در حالی است که گارد امنیتی باکینگهام هر دو ساعت یک بار استراحتی به خود می دهند. برای خنداندن و یا به حرکت واداشتن این نگهبان سرسخت جایزه ی ۱۰ هزار روپیه (۱۵۵ دلار) تعیین شده است.

,

 او برای این که ایستادن طولانی مدت آسیبی به جسمش وارد نکند، در ساعت های بیکاری و استراحت ورزش می کند و از رژیم غذایی خاصی پیروی می کند و یوگا انجام می دهد.

,

عبدالعزیز از جمله مشاهیر هند است که در سایر کشورهای آسیایی از جمله سنگاپور و مالزی هم او را می شناسند. بعضی از بازیگران بالیوود هم به چِنای هند می آیند تا او را از نزدیک ببینند و شاید بتوانند مقاومت این مجسمه ی زنده را با شِگردی هنرمندانه در هم بشکنند، اما تا کنون نتوانسته اند.

,

عبدالعزیز به تازگی در فکر بازنشستگی است، او می خواهد افرادی را آموزش دهد تا جای او را بگیرند، او از بین ۵۰ کاندید یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

,

 

,
 
,
مرد هندیمرد هندیمرد هندیمرد هندی
,
مرد هندیمرد هندیمرد هندیمرد هندی
, ,
, , مرد هندی, مرد هندی, مرد هندی, مرد هندی, , مرد هندی,
مرد هندیمرد هندیمرد هندیمرد هندی
,
مرد هندیمرد هندیمرد هندیمرد هندی
,
مرد هندیمرد هندیمرد هندیمرد هندی
, مرد هندی, مرد هندی, مرد هندی, مرد هندی,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه