اخبار داغ

گزارش/

آتش سوزی در بیمارستان حاجی آباد یک کشته برجای گذاشت

آتش سوزی در بیمارستان حاجی آباد یک کشته برجای گذاشت
اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی آباد هرمزگان دچار حریق شد و یک کشته برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم ؛ اورژانس بیمارستان  فاطمه الزهرا شهرستان حاجی آباد عصر امروز به دلیل اتصال سیم های برق دچار حریق شد و یک کشته برجای گذاشت در پی این آتش سوزی 5 بیمار به بیمارستان بندرعباس انتقال یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم , اورژانس بیمارستان , شهرستان حاجی آباد عصر امروز به دلیل اتصال سیم های برق دچار حریق شد و یک کشته برجای گذاشت در پی این آتش سوزی 5 بیمار به بیمارستان بندرعباس انتقال یافت.,

 

,

حسین داودی، مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پیارم ،گفت: اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی آباد عصر امروز به دلیل اتصال سیم های برق دچار حریق شد و اکنون این آتش سوزی مهار شده است.

, پیارم,

 

,

وی بیان کرد:کلیه وسایل اورژانسی مورد نیاز برای شرایط اضطراری درمان بیماران ،شامل دستگاه DC شوک، اکسیژن و احیا به مرکز شهری شهید امانی ارسال شده و نیروها آمادگی لازم را دارند.

,

, ,

داوودی با بیان اینکه یکی از بیماران اعزامی به بندرعباس فوت کرده است ؛اظهار کرد: یکی از بیماران اعزامی که فرد سالخورده 78 ساله با سابقه دوبار سکته مغزی و زخم بستر  به دلیل عفونت منتشر در خون با حال وخیم و سطح هوشیاری پایین کاندید اعزام به بیمارستان فوق تخصصی شهید محمدی بوده  که در حین اعزام دچار ایست قلبی شده و متاسفانه به احیاء قلبی ریوی نیز پاسخ نداده و فوت می شود.

,

 

,

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه حریق از قسمت انبار دارویی بیمارستان آغاز شده بود، بیان کرد: در زمان آتش سوزی تعداد ۱۵ بیمار در این مرکز تحت مداوا بودند که این حادثه رخ داد.

,

 

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پیارم مبنی بر اینکه آیا فوت بیمار در اثر آتش سوزی بوده است یا خیر؟ گفت: فوت بیمار ارتباطی به آتش سوزی نداشته و به دلیل وخامت حال بیمار بوده است .

,

, ,

مجتبی خالدی،سخنگوی اورژانس نیز گفت: اکنون تنها بیمارستان حاجی آباد کارایی لازم برای پذیرش بیماران احتمالی ندارد و مرکز بهداشت و درمان این شهر افراد را پذیرش می کند.

,

 

,

سخنگوی اورژانس اظهار کرد: در اثر آتش سوزی بخش اورژانس و بستری بیمارستان حاجی آباد تعداد پنج بیمار به بیمارستان بندرعباس انتقال یافت و یک کشته برجای گذاشت.

,

 

,

خالدی با تاکید بر اینکه دیگر افرادی که در بیمارستان بستری بودند در مرکز بهداشتی درمانی حاجی آباد تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه مصدومیت آنها بیشتر دود گرفتگی و مسمومیت است ،افزود: تیم های امدادی و ارزیاب به محل اعزام و اورژانس استان به حالت آماده باش قرار دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: در اثر بروز این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که در میان آنها یک نوزاد دو روزه ، یک مرد ۴۶ سال ، یک زن ۵۱ ساله و مریض بد حال وجود دارد .

,

 

,

سخنگوی اورژانس اظهار کرد: مصدومان به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند که متاسفانه یک زن ۷۶ ساله به خاطر بیماری زمینه ای که داشت و در بخش مراقبت های ویژه بستری بود در راه بیمارستان فوت می کند و بنا بر خواسته خانواده متوفی جسد این زن ۷۶ ساله به حاجی آباد برگردانده شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه