اخبار داغ

برگزاری هجدهمین یادواره ۵۵ شهید انقلاب و دفاع مقدس شهر آبسرد؛

حجت‌الاسلام علیزاده: برخی با سایه جنگ، مردم را می‌ترسانند / آمریکا در اوج قدرتش از ایران شکست خورد

حجت‌الاسلام علیزاده: برخی با سایه جنگ، مردم را می‌ترسانند / آمریکا در اوج قدرتش از ایران شکست خورد
همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، هجدهمین یادواره ۵۵ شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد واقع در توابع شهرستان دماوند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تارود، هجدهمین یادواره ۵۵ شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد همزمان با ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام با سخنرانی معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه کشور و مداحی حسن اسدالهی و حضور پر شور عاشقان راه ایثار و شهادتدر مسجد حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف آبسرد برگزار شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیزاده، معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور طی سخنانی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: روزی ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور، مست غارت بودند و با استدلال حق توحش، ملت ایران را تحقیر می‌کردند اما پس از آن ملت غیور ایران با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ، سیلی محکم به آمریکا زد.

,

وی گفت: برخی با سایه جنگ مردم را می‌ترسانند ؛ این افراد باید بدانند روزی که آمریکا در اوج قدرت بود و انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسده بود و یک نهال بود از ملت ایران شکست خورد چه برسد به امروز که آمریکا روز به روز در منطقه ذلیل شده است و ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

,

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به همایش منافقان در فرانسه، خاطرنشان کرد: آن‌ها متأسفانه ادعا کردند برخی شعارها در میتینگ‌های انتخاباتی را کانالیزه کردند و باید حواسمان باشد.

,

وی با بیان این‌که غفل است که سایه جنگ را بر سر کشور می‌آورد، ادامه داد: غفلت از مردم، ایجاد شکاف بین مردم و ایجاد دودستگی و دوگانگی در کشور از جمله این غفلت‌ها است.

,

حجت‌الاسلام علیزاده غفلت از مصالح ملی و منویات رهبر انقلاب را دیگر عوامل ایجاد سایه جنگ بر سر کشور دانست و بیان کرد: باید نگاهمان به انگشت اشاره رهبر انقلاب باشد تا انسجام ملی تقویت و دشمن ناامید شود.

,

photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۰۱-۲۵-۳۷.jpg (704×528)photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۰۱-۲۵-۳۷.jpg (704×528)

, , , , photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۰۱-۲۵-۳۷.jpg (704×528), photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۰_۰۱-۲۵-۳۷.jpg (704×528), , , , , ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه