اخبار داغ

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

مردم در انتخاب امام نقشی ندارند/برخی با اتمام انتخابات وعده های خود را هم فراموش می کنند

مردم در انتخاب امام نقشی ندارند/برخی با اتمام انتخابات وعده های خود را هم فراموش می کنند
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: امام منصوب خداوند است و در این انتخاب مردم نقشی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازبصیر سبزوار حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در مراسم شهادت امام جعفر صادق در سبزوار با بیان اینکه امام از جانب خداوند انتخاب شده و  توسط پیامبر ابلاغ گردیده است اظهارداشت: در این انتخاب پسند مردم ملاک نیست همانگونه که بسیاری از مردم با نوح پیامبر نیز مخالفت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه پیامبر در روز غدیر در برابر صدو بیست هزار انسان این انتخاب را اعلام کرد تصریح کرد: در آنجا پیامبر از مردم نظر خواه نکرده و انتخاب را که از سوی خداوند صورت گرفته را به مردم ابلاغ می کند.

,

 

,

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی درادامه با بیان اینکه پیامبر بر جان مردم نسبت به خود آنها ولایت دارد تاکید کرد: انسان اجازه ندارد تا جان خود را بگیرد و این در حالی است که در صورت دستور جهاد از سوی پیامبر این امر بر مردم واجب شده ولو اینکه بدانند در این مسیر کشته خواهند شد.

, دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی,

 

,

اقا تهرانی در ادامه با اشاره به برخی صحبت های اخیر در خصوص اعطای برخی آزادی عنوان کرد: متاسفانه برخی با استفاده از عنوان اعطای آزادی در برابر برخی شروط دم زدند حال انکه باید پرسید ایا شما مسئول ازادی مردم هستید یا اینکه خداوند که انسان را خلق کرده به او ازادی داده است.

,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه برخی از برای رای گرفتن از مردم وعده های مختلف می دهند و بعد از انتخابات انها را فراموش می کنند تاکید کرد: مردم به درست یا به غلط به شما رای داده اند و حال نباید آنها را فراموش کنید.

,

 

,

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی به برداشت سطحی و حداقلی برخی از دین اشاره کرد و افزود: متاسفانه این افراد تنها دین را مختص به انجام چند فریضه فردی می دانند و از بعد اجتماعی و سیاسی آن بی خبرند.

, دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی,

 

,

وی تاکید کرد: اگر درسیاست هم بی دینی کردیم مطمئنا از دایره دین خارج خواهیم شد.

,

 

,

وی همچنین بیان کرد: این افراد که حرکت امام حسین را بدون سیاست دانسته واز دین شناخت کافی نداشته و در فکر این هستند که از غرب و سردمداران آن درس سیاست بگیردند.

,

 

,

آقا تهرانی با بیان اینکه تا زمانی که ما در باطن خود امریکایی و انگلیسی نشویم انها هیچ غلطی نمی توانند بکنند افزود: آمریکا و ایادی آن در مسلمان واقعی نمی تواند رخنه کند مگر اینکه خود ما بخواهیم وراه را برای انها باز کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه