اخبار داغ

امام جمعه کوثر:

صداو سیما عدالت رسانه ای را بین شهرستان ها رعایت کند

صداو سیما عدالت رسانه ای را بین شهرستان ها رعایت کند
امام جمعه کوثر گفت: بارها و بارها تذکر داده شده است که صدا و سیمای مرکز استان اردبیل عدالت رسانه ای را بین شهرستان ها رعایت کند ولی هیچ گوش شنوایی در عمل به این مهم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی در رابطه با کاستی های مربوط به عملکرد صدا و سیما در شهرستان کوثر گفت: بارها و بارها تذکر داده شده است که صدا و سیمای مرکز استان عدالت رسانه ای را بین شهرستان ها رعایت کند ولی تا به حال گوش شنوایی در عمل به این مهم نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: علاوه بر ناعدالتی صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در پوشش اخبار شهرستان کوثر، ضعف خبرنگار شهرستان نیز محرز و آشکار است.

,

خطیب جمعه کوثر خاطر نشان کرد: در شهرستان کوثر و به نسبت جمعیت برنامه های متنوع و فرهنگی بسیاری صورت می گیرد که با شهرستان های دیگر قابل مقایسه نیست؛ حضور حداکثری و یکپارچه مردم در پای صندوق های رای(انتخابات 29 اردیبهشت)، حضور باشکوه مردم در مصلی نماز جمعه جهت اقامه نماز جمعه، افتتاح پروژه های عمرانی و ورزشی در منطقه محروم، حضور بانوان در عرصه های متعدد و همینطور پیاده روی سالروز عفاف و حجاب و ... از جمله برنامه های انجام یافته در این شهرستان است که متاسفانه سهم اندکی و تاسف باری در پوشش خبری و انعکاس در شبکه سبلان دارند.

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی اضافه کرد: در عرض 2 ماه 2 سالن ورزشی با اعتبار 2 میلیارد تومان از سوی سپاه پاسداران در شهرستان محروم کوثر ایجاد و افتتاح شد ولی انعکاس مناسبی در این خصوص از سوی صدا و سیمای استان اردبیل انجام نیافت؛ این درحالی است که اگر یک سرویس بهداشتی در دیگر شهرستان ها ساخته می شد این خبر بلافاصله منعکس می یافت.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر با اشاره به دستاورد نوین نخبگان و مخترعان کوثری افزود: با وجود اختراع نوین و ممتاز نخبگان کوثری در حوزه علمی، کشاورزی و فناوری هیچ عکس العملی در خصوص پوشش خبری این دستاوردهای کشوری و جهانی از سوی صدا و سیما صورت نگرفته است.

,

امام جمعه کوثر اظهار کرد: مخترع آب شیرین کن، اختراع پتوی زد زردی کودکان، اختراع پودر دستگاه کپی و چاپ برای اولین بار در استان و کشور که در صورت توسعه یافتگی 40 نفر را اشتغال خواهد بخشید، تجهیز باغات شهرستان به سیستم آبیاری هوشمند هیدروپنیک برای اولین بار در استان اردبیل از جمله فعالیت های این روز های علم پروران و نخبگان کوثری است که شهرت جهانی دارند ولی تاسف بار است که این اقدام تحسین برانگیز نخبگان منطقه در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان خریداری ندارند، این پتانسیل ها اگر در جای دیگر استان می بود صدا و سیما آنجا را خانه خود می کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی گفت: چطور می شود که مارال دست پرورده مغان بارها به روی آنتن می رود ولی خبری از پوشش و انعکاس  پلنگ، ببر، خرس و دیگر حیات وحش در منطقه حفاظت شده مشکول و ... نمی شود.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در پایان گفت:از صدا و سیمای مرکز استان انتظار می رود که نسبت به عدالت رسانه ای در بین شهرستان ها انصاف را رعایت کند؛ مردم منطقه نیز اعتراض خود را در این خصوص اعلام داشته اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه