اخبار داغ

فرمانده سابق سپاه خلیل آباد خبر داد:

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی توسط بسیج سازندگی

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی توسط بسیج سازندگی
فرمانده سابق سپاه خلیل آباد گفت: بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و غیر بسیجیان خلیل آباد واگذار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیک یاد در گفت و گو با یار خراسانی اظهار داشت: سپاه و بسیج توفیقات چشم گیری در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سازندگی و... در شهرستان خلیل آباد بدست آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در بحث سازندگی سالانه بیش از 50 نفر اشتغال مستقیم جوانان خلیل آباد ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و غیر بسیجیان خلیل آباد واگذار شده است.

,

فرمانده سابق سپاه ناحیه خلیل آباد با تاکید اینکه اردوهای جهادی خوبی در سطح شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: بالغ بر 5 منزل مسکونی برای بسیجیان در سال 95 در قالب اردوهای جهادی بسیج سازندگی ساخته شد.

,

وی همچنین اذعان کرد: ساماندهی و سازماندهی طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان مدیون تلاش های شبانه روزی همکاران در بسیج سازندگی ناحیه خلیل آباد است.

,

نیک یاد با بیان اینکه سپاه خلیل آباد در بحث های مخابراتی پیشرفت های خوبی کسب کرده است، عنوان کرد: با راه اندازی اتوماسیون اداری حتی در سطح حوزه های مقاومت بسیج، کاغذ از پروسه بسیج و سپاه در خلیل آباد حذف شد.

,

وی در ادامه تاکید کرد: راه اندازی سیستم های اطلاع رسانی پیامکی و شباب و همچنین سیستم ویدئو کنفرانس در فضای مجازی از دیگر اقدامات سپاه در شهرستان است.

,

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های مجمع عمومی بسیج در شهرستان، بیان کرد: بیش از 20 طرح در مجمع بسیج خلیل آباد عملیاتی شد و 8 کارگروه فعال این مجمع عهده دار شناسایی ظرفیت ها، پتانسیل ها و آسیب های سطح شهرستان هستند و در راستای بر طرف کردن این آسیب ها تلاش می کنند.

,

وی در پایان با بیان اینکه سپاه خلیل آباد اشرافیت کاملی بر مسائل اطلاعاتی سطح شهرستان دارد، ابراز کرد: بیش از 530 حلقه صالحین در شهرستان ساماندهی، فعال و کیفی بخشی شدند و بسیاری از برنامه های جانبی نظیر اردوهای تربیتی در قالب این حلقه ها برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه