اخبار داغ

برگزاری مراسم شب وداع با شهدای گمنام در میناب+تصویر

برگزاری مراسم شب وداع با شهدای گمنام در میناب+تصویر
مراسم شب وداع با چهار شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان میناب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام شامگاه چهارشنبه با حضور خانواده های شهدا و مردم در حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) روستای حکمی میناب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

این مراسمات در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مرکز شهرستان میناب و حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) حکمی در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) و حضور پرشور مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولین برگزار گردید.

,

گفتنی است مراسم تشییع و خاکسپاری این 4 شهید گمنام دفاع مقدس پنج شنبه 29 تیرماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 9 صبح در شهرستان بشاگرد برگزار می شود.

,

سرگرد طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه شهرستان میناب در حاشیه این مراسم گفت: مردم به یاد می‌آورند این شهدا برای چه به جنگ رفتند و به چه دلیلی به شهادت رسیدند و به یاد آرمان‌های حضرت امام و شهدا خواهند افتاد.

,

وی افزود: امروز نسل جدید ما با شهدا و آرمان‌هایشان آشنا می‌شوند و متوجه می شوند اگر این شهدا نبودند امروز استکبار، داعش، تکفیری‌ها و... در کشور ما قدم می زد و امروز ما باید در تهران با این گروهک ها می جنگیدیم.

,

فرمانده سپاه شهرستان میناب بیانداشت:حضور 4 شهید گمنام در شب شهادت حضرت امام جعفر صاد(ع) برای مردم شهرستان میناب توفیقی بود که معنویت شهدا را بیشتر درک کنند.

,

وی اظهار کرد: ضمن اینکه مردم از حضور شهدای گمنام در مساجد فیض می‌برند شهدا را واسطه ای قرار می دهند تا پل ارتباطی قوی بین خداوند و آن ها باشد، حضور این شهدا باعث دلگرمی و امنیت آرامش برای مردم شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه