اخبار داغ

آئین تودیع و معارفه امام جمعه مهران برگزار شد

آئین تودیع و معارفه امام جمعه مهران برگزار شد
مراسم تودیع ومعارفه امام جمعه مهران با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام ، ائمه جمعه برگزار و حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای مهران ، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه مهران گفت: از امروز منصب امام جمعه را کسی به عهده خواهد گرفت که سابقه درخشانی در روحانیت و در امامت جمعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای مهران, ،,

وی اظهار کرد: استان ایلام دارای 10 تریبون نماز جمعه است و به فکر توسعه آن هستیم زیرا که نماز جمعه محور همدلی، انسجام و زبان گویای مطالبات به حق مردم است.

,

حجت الاسلام و المسلمین لطفی افزود:نماز جمعه یک تریبون عبادی سیاسی و به عنوان یک جایگاه مقدس مورد اعتماد مردم است زیرا که امام جمعه عادل ،باتقوا و امین مردم است.

,

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: نماز جمعه در نظام ما به عنوان پشتوانه قوی برای دولتها بشمار می رود و در تثبیت نظام و پیشبرد اهداف عالی انقلاب در این 36 سال که از تشکیل آن میگذرد کارنامه درخشانی دارد.

,

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد:این تشکیلات نماز جمعه ئابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست و به اصل نظام رکن رکین نظام ولی فقیه مرتبط است.

,

وی تصریح کرد:نماز جمعه سخنگوی مجموعه نظام است که نقش بی بدیلی در تثبیت انقلاب داشته که چه در دوران دفاع مقدس و چه در بعد از ان در همه صحنه ها از انقلاب دفاع کرده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین لطفی گفت:نماز جمعه مورد اعتماد مردم است و اگر انتقادی در تریبون نماز جمعه می شود مطالبات به حق مردم است و بحث تخریب نداریم کسانی که بخواهند امام جمعه را متهم به تخریب کنند در حق امامان جمعه جفا کرده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد:انتقادهای صورت گرفته در نماز جمعه بر اساس واقعیتهاست و اگر بر علیه مسئولی سخنی گفته شود تریبون دراختیار مسئولان قرار میگیرد تا از خود دفاع کنند.

,

امام جمعه ایلام بیان کرد: نماز جمعه یکی از جایگاه هایی ست که می تواند شعار رهبری در رابطه با آتش به اختیار معنا کند که باید از دستاوردهای انقلاب همیشه مورد تهدید و توطئه و فشار است محافظت کرد.

,

وی افزود: این جایگاه معنوی در تثبیت آرمانهای انقلاب امام و شهیدان و منویات رهبر معظم انقلاب موثر بوده است.

,

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی امام جمعه سابق تقدیر بعمل آمد ضمن انکه حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی نیز جکم سه ساله امامت جمعه خود را از دستان حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان دریافت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه