اخبار داغ

پنجشنبه ای باشهدا:

ماجرای بدهکاری 1500تومانی شهید کهگیلویه وبویراحمدی + (عکس)

ماجرای بدهکاری 1500تومانی شهید کهگیلویه وبویراحمدی + (عکس)
شهید منصور تقوی در تاریخ 29تیرماه1365به مقام رفیع شهادت نائل و بر پرداخت بدهکاری خود تاکید می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی چرام ،شهید منصور تقوی در تاریخ 29تیرماه1365به مقام رفیع شهادت نائل و بر پرداخت بدهکاری خود تاکید می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری تحلیلی چرام,

پیام شهید
کسانى که در راه خدا کشته مى شوند مرده نپندارید بلکه آنها زنده اند و در نزد خدا روزى مى خورند . 
با درود به رهبر کبیر انقلاب خمینى کبیر سخن خود را با این برادران و خواهران آغاز مى کنم . وصیت من به شما این است و فقط رهبرتان نگهدارى بکنید و از او اطاعت کنید و حسین وار زندگى کنید و همچنان خواهران زینب وار زندگى کنید و فریب این دنیا را نخورید که ما فریب این دنیا را کم و بیش خوردیم.

,
,
,

ولى پشیمان شدیم چونکه ما خیلى این دنیا کلاه بسرمان گذاشت ولى نفهمیدیم تا حال که آن هم خدا بود ما را به راه راست هدایت کرد تا به این جا رسیدیم.

,

ولى برادران و خواهران اگر بدى از ما دیدید به بزرگى خودتان مى بخشید و دوستان اگر پهلوى هم بودیم یاى مردم شهید پرور در سوق همیشه با رهبر باشید .

, .,

امام را تنها نگذارید و همیشه پیرو خط رهبر باشید اطاعت کنید و اى مردم شهید پرور فقط یک وصیت به شما دارم و آن این است عبدالناصر را اذیت نکنید و برادران سوقى از شما خواهش دارم عبدالناصر را مانند یک برادرى مثل خودتان بدانید و ا و هم بنده خداست . و اى اقوامان از شما خواهش دارم پدرم را یارى کنید . پدرم را با خودتان بگیرید و برادرى را از دست ندهید.

, .,

 

,

و اى عموها و اى دائیها مى دانم که الان دارید براى من زحمت مى کشدى من را حلال کنید و من را ببخشید و اى عمه ها و خاله ها همگى من را حلال کنید .

,

و اى مادرم و اى مادرى که شما را همیشه اذیت مى کردم از شما تقاضا دارم موقعى که مى آیید روى قبرم اول بگوش شیرم حلالت و بعدا اگر مى خواهى همه او را حلال کن مادرم آیا مى شود شما من ببخشید و از شما تقاضا دارم خواهش دارم من را ببخش و حلال کن و اما اى پدر عزیزم که حق زیادى برگردن من دارید .

,

و اما اى پدرى که هیچ وقت من را نگذاشتى گرسنه ولى من اعتنایى از شما مى کردم و اما اى پدرم شما من را ببخشید و حلال کنید و اما اى پدرم و مادرم و قوم و خویشانم آیا اگر گریه بکنید .

,

http://choram.ir

, http://choram.ir,

من زنده مى شوم نه اما من همیشه زنده هستم و پهلوى شما هستم شما گریه نکنید تا من همیشه پهلوى شما هستم و اما اى پدر و مادرم شما همیشه به من مى گفتید کسى جا به شما نمى دهد دیدید.

, .,

خدا جا به من داد . و اى پاسداران از شما تقاضا دارم اگر تکه تکه باشم باید ؟؟؟ شفاعت پدرم و بعد مادرم از پهلویم باشند تا حلال و حلیت از شما بکنم و با آنها صحبت بکنم و اگر این کار را نکردید از شما ناراضى هستم و بعد هم خواهرانم و برادرانم و مخصوصا على اصغر و عبدالناصر و عبدالمحمد من را ببینند .

,

و اما عبدالمحمد روى قبر من سخنرانى بکن و اما اى عمو عزیزم حاج احمد تقوى من را حلال کنید.

,

 

,

و روى من نماز بخوان و خواهرانم و برادرانم مى خواهم من را حلال کنند و پدر و مادرم . و از تمام اقوامان و قوم و خویشان و تمام آنها که روى قبر من هستند من را حلال کنند و از همسایگان مى خواهم  من را ببخشند و 1500 تومان یکجا بدهکارم و آن حسینعلى است بدون از سرو صدا آن را بدهید . 
 

,
,

ا گرناراحتى چیزى از من دیده اید به بزرگى خودتان مى بخشید چونکه ما آن موقع خیلى فضول بودیم و همچنان اى پدر و مادر چونکه من شما را نصیحت کردم مرا ببخشید ولى چونکه شما من را هم زیاد اذیت کردید و ما هم بخشنده هستیم و هرکس حق چیزى به گردن ما دارد بگیرد و هر کس مى خواهد حلال کند خدا او را توفیق بدهد و از همسایگان محترم مى خواهم چونکه آنها را اذیت کردم مى بخشند و دیگر مزاحم وقت شما نمى شوم .
ولى اى اقوامان و اى عموها پدر من را دلدارى کنید و او را دور نگذارید و ؟؟؟ صاحب خالق و على اکبر من را حلال کنید و

,
,

مى دانم خیلى زحمت برایم کشیدید و مى کشید و سید محمد برادرم من را ببخش ولى بخدا تا اسم تو را مى آورم گریه مى کنم چونکه خیلى شما را اذیت کردم 
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته ‎

,
,

 

,

فرازی از وصیت نامه شهید:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

ان الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ما بدلوا تبدیلا.

,

با درود به رهبر کبیر انقلاب و با یاری خداوند متعال وصیتم را شروع می کنم .
ای مردم شهید پرور تا همیشه با رهبر باشید امام را تنها نگذارید و همیشه پیرو خط رهبر باشید اطاعت کنید و ای مردم شهید پرور فقط یک وصیت به شما دارم و آن این است .عبدالناصر را اذیت نکنید و برادری مثل خود بدانید او هم بنده خداست .و ای اقوامان از شما خواهش دارم پدرم را یاری کنید .

, .,
,

 

,

و برادری را از دست ندهید و ای عموها و ای دائی ها می دانم که برای من زحمت کشیدید من را حلال کنید و من را ببخشید و ای عمه ها و خاله ها جمعاً مرا حلال کنید و ای مادرم که شما را همیشه اذیت می کردم از شما تقاضا دارم موقعی که می آیید روی قبرم اول بگوئی شیرم حلالت و بعد اگر می خواهی همه را حلال کنید .

,

مادرم آیا می شود شما من را ببخشید و از شما تقاضا دارم و خواهش دارم من را ببخشید و حلال کنید و اما ای پدر عزیزم که حق زیادی به گردن من دارید.

,

http://choram.ir

, http://choram.ir,

و هیچ وقت من را نگذاشتید گرسنگی بکشم ولی من اعتنائی به شما نکردم و ای پدرم من را ببخشید و حلالم کنید و اما ای پدرم و مادرم و قوم وخویشان آیا اگر گریه کنید .

, و هیچ وقت من را نگذاشتید گرسنگی بکشم ولی من اعتنائی به شما نکردم و ای پدرم من را ببخشید و حلالم کنید و اما ای پدرم و مادرم و قوم وخویشان آیا اگر گریه کنید .,

من زنده می شوم آیا اگر پیراهن سیاه بپوشید من زنده می شوم نه ولی من  همیشه زنده ام وپهلوی شما هستم شما گریه نکنید.تا من همیشه پهلوی شما هستم .

, .,

و اما ای پدرم و مادرم شما همیشه به من می گفتید کسی جایی به شما نمی دهد دیدید خدا جا به من داد و ای پاسداران از شما تقاضا دارم اگر  تکه تکه باشم باید نیم ساعت پدرم و بعد مادرم پهلویم باشند تا حلال و حلالیت از شما بکنم و با آنها صحبت بکنم و اگر این کار را نکردید از شما ناراضی هستم.

,

و بعد هم خواهرانم و برادرانم و مخصوصاً علی اصغر و عبدالناصر و عبد محمد من را ببینید .

, .,

و اما عبد المحمد بر روی قبرم سخنرانی بکن و اما ای عموی عزیزم حاج احمد تقوی من را حلال کن و روی من نماز بخوان و از خواهران و برادرانم می خواهم من را حلال کنید .

,

 از پدرم و مادرم و اقوام و خویشان و برادران و خواهرانم که بر روی قبر من هستند من را حلال کنند و از همسایگان می خواهم من را ببخشید و 1500تومان یک جا بدهکارم و آن حسین علی است بدون سر و صدا آن را بدهید.               

,

قربان شما منصور تقوی
25/10/62
 

,
,
,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه