اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

اقتصاد نقطه ی تمرکز دشمن است و اقتصاد مقاومتی راه حل نجات کشور

اقتصاد نقطه ی تمرکز دشمن است و اقتصاد مقاومتی راه حل نجات کشور
مرتضی پور مرادیان: طراحی ها نشان می داد که آنها می خواهند بر روی اقتصاد کشور متمرکز شوند، اقتصاد کشور ما برای آنها نقطه ی مهمی است، هدف دشمن این است که بر روی اقتصاد متمرکز شود، به رشد ملی لطمه بزند، به اشتغال لطمه بزند، طبعاً رفاه ملی دچار اختلال و خطر شود، مردم دچار مشکل شوند، دلزده بشوند، از نظام اسلامی جدا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پور مرادیان کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با تات خبر، با اشاره به اینکه نامگذاری‌های مقام معظم رهبری مبتنی بر اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور است و تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه تولید داخلی و توجه ویژه به اشتغال خواهد بود، گفت: انتظار می‌رود تمامی مسئولان در تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها و وابسته به هر قوه‌ای برای پیاده سازی شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» تلاش کنند تا مشکلات کشور مرتفع شده و وضعیت اقتصادی مردم بهبود یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

وی خاطرنشان کرد: باید همه فعالان اقتصادی بتوانند وارد اقتصاد شده و رقابت کنند و در شرایط برابری قرار گیرند نه این‌که بعضی از نهادها یا شرکت‌ها و یا اشخاص معاف از مالیات باشند و بعضی دیگر مالیات بپردازند.

,

پورمرادیان افزود: دولت و مجلس هر کدام در این زمینه مسئولیتی دارند و مردم، دستگاه‌ها، ‌تجار، صادر کننده‌ها و واردکننده‌ها همه باید در این راستا گام بردارند زیرا ما ملتی هستیم توانمند و باید از نظر اقتصادی روی پای خودمان بایستیم که راه آن هم تولید بیشتر داخلی و مصرف آن است.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی در ادامه توضیح داد: بیکاری و آسیب‌های اجتماعی و بسیاری از ناملایمات ریشه در مسائل اقتصادی دارد و ما در جاهایی با تنگناهایی مواجه هستیم که در دولت‌هایی که روی کار آمده‌اند کمتر توجه شده است به عنوان مثال بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی هم می‌توانند تهدید باشند و هم فرصت.

,

وی با بیان این مطلب که هدف دشمن، فشار اقتصادی بر کشور است، عنوان داشت: طراحی ها نشان می داد که آنها می خواهند بر روی اقتصاد کشور متمرکز شوند، اقتصاد کشور ما برای آنها نقطه ی مهمی است، هدف دشمن این است که بر روی اقتصاد متمرکز شود، به رشد ملی لطمه بزند، به اشتغال لطمه بزند، طبعاً رفاه ملی دچار اختلال و خطر شود، مردم دچار مشکل شوند، دلزده بشوند، از نظام اسلامی جدا شوند.

,

پورمرادیان در پایان در ارتباط با ضرورت فعالیت جوانان در حوزه های مدیریتی نیز گفت: یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و اشتغال میدان دادن به جوانان است جوانان احزاب باید با قدرت و جدیت وارد این حوزه شوند و به عنوان مشاوران و یا مدیران تازه کار اما تازه نفس بخشی از کار را بر عهده بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه