اخبار داغ

نهمین اورژانس اجتماعی استان یزد در تفت افتتاح شد

نهمین اورژانس اجتماعی استان یزد در تفت افتتاح شد
همزمان با سفر ئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان تفت، اورژانس اجتماعی تفت با یک میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح تفت؛ انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور با سفر به شهرستان تفت، نهمین مرکز اورژانس اجتماعی استان یزد را در این شهرستان افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

بر اساس این گزارش، مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان تفت که از چند سال قبل در حال احداث است با صرف هزینه یک میلیارد تومان، با فضایی به وسعت 1500مترمربع و زیربنای ۵۰۰ متر مربع فعالیت خود را با 10 نیرو در قالب تیم های روانپزشکی و مشاوره ای به صورت رسمی آغاز کرد.

,

این گزارش می افزاید: مردم تفت می توانند از این پس با شماره تلفن 123 در مواردی همچون همسرآزاری، کودک ازاری و اختلافات شدید خانوادگی تماس بگیرند تا تیم های مشاوره ای برای حل بحران به محل مراجعه کنند.

,

لازم به ذکر است: هم اکنون از 10 شهرستان استان یزد 9 شهرستان اردکان، ابرکوه، خاتم، بافق، مهریز، میبد، یزد، اشکذر و تفت دارای اورژانس اجتماعی هستند و در آینده ای نزدیک مرکز اورژانس شهرستان بهاباد به عنوان اخرین شهرستان استان هم به بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه