اخبار داغ

یکتا:

اربعین معرف فرهنگ شهدا است

اربعین معرف فرهنگ شهدا است
فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی گفت: دنبال معرفی شهدا به جهان بودیم اما در اربعین همه جهان در کربلا جمع می‌شوند تا با فرهنگ شهادت آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عطارنیوز، سردار حاج حسین یکتا از فعالان شاخص فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در یادواره شهدای شهرک‌های نیشابور که شامگاه روز چهارشنبه28تیرماه در این شهرستان برگزار شد گفت: ارزش خون شهدا بسیار بالا است، خاک شهدا شفا است، امام تا کجا را پیش‌بینی می‌کرد، دیدید تا کربلا یک یا حسین یا دیگر و سال‌ها است که به کربلا می‌رویم و از صدام خبری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

وی ادامه داد: زینبوین پاکستان، فاطمیون افغانستان و بچه بسیجی‌های ما پشت دیوارهای غزه پا می‌کوبند، فکر نمی‌کند تا بیت‌المقدس یک  یا حسین دیگر، حضرت آقا می‌فرمایند دست از پا خطا کنید نابود می‌شوید، حضرت آقا می‌فرمایند 25سال دیگر شما نیستید.

,

یکتا گفت: خون شهدا دارد اثر می‌کند، در این یادواره‌ها نسیم هم بدون اجازه شهدا نمی‌وزد، به حکمت حضور در این یادواره‌ها بیندیشید، شمارا شهدا دعوت کردند تا کنارشان باشید.

,

وی بیان کرد: کسی بیخودی شهید نمی‌شود، سایه آن‌ها بالای سر خانواده‌شان نیست ولی سایه آن‌ها بالای سر همه آدم قرار گرفت و شهدای مدافع حرم راه حقیقت را طی کردند.

,

یکتا گفت: اربعین را باید زنده نگه‌داریم، باید ستاد اربعین را در خانواده‌ها وادارات تأسیس کنیم، اگر در دوره اصلاحات و گزارش رفتن راهیان نور را بعد از رفتن دولت2خرداد به حضرت آقا دادیم فرمودند تشییع‌جنازه شهدا و راهیان نور این تحول را در جامعه ایجاد کرد.

,

وی افزود: از همه دنیا برای اربعین می‌آیند، دنبال معرفی شهدا به جهان بودیم اما در اربعین همه جهان در کربلا جمع می‌شوند، دشمن فهمیده کارش تمام است، نهضت جنسی که راه انداخته است می‌داند یعنی چه؟ آمریکا تجلی شیطان اکبر است و می‌داند امروز کارش تمام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه