اخبار داغ

فداکاری جوان لنده ای برای جلوگیری از کشته شدن یک قلاده گرگ + تصاویر

فداکاری جوان لنده ای برای جلوگیری از کشته شدن یک قلاده گرگ + تصاویر
جوان لنده ای در برخورد با یک قلاده گرگ در روستای شیتاب با زمین زدن موتورسیکلت خود از برخورد با گرگ وحشی خودداری کرد و در این حادثه وی نیز به شدت زخمی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از خبرلنده، گاهی وقت ها انسان در موقعیت های قرار می گیرد که گذشتن از این موقعیت برایش واقعاً سخت و مشکل آفرین خواهد بود که اگر به قلب و وجدان خود مراجعه کند قدرت تصمیم گیری برایش آسان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده، ,

ساعتی پیش ابوالقاسم بزمی یکی از جوانان شهر لنده بعد از دیدار با دایی و عموی خود در روستای شیتاب با متورسیکلت خود راهی شهر لنده شد که در میانه راه با یک قلاده گرگ وحشی در مسیر جاده  برخورد می کند و این جوان برای جلوگیری از برخورد با این گرگ متورسیکلتش را به کنار جاده منحرف می کند و به شدت زخمی می شود و از برخورد با گرگ که می توانست باعث از بین رفتن آن شود واقعاً فداکاری کرده و جان گرگ را نجات داد.

,

پس از زخمی شدن این جوان بلافاصله وی با اقوام خود تماس گرفته و فوریت های پزشکی به روستای شیتاب جهت انتقال این جوان اقدام و کارهای درمانی در مرکزسلامت جامعه شهری لنده بر روی وی صورت گرفت.

,

ابوالقاسم بزمی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده گفت: بنده از طرفداران محیط زیست و حیوانات هستم و این اقدام تنها کاری بود که در راستای نجات این گرگ توانستم انجام دهم.

,

, ,

وی افزود: هرچند به شدت از ناحیه کتف، دست، پا و کمر زخمی شده ام ولی این زخم ها در مقابل نجات جان این گرگ واقعاً ناچیز است و بنده خوشحالم که گرگ سالم است.

,

, ,

, ,

این جوان لنده ای اظهارکرد: امیدوارم مسئولان و مردم نسبت به دفاع از حقوق حیوانات و حمایت از آنان بیشتر دقت کنند و از شکار آنان به دلیل از بین رفتن بیشتر گونه های جانوری واقعاً خودداری کنند.

,

این پایگاه خبری ضمن تحسین این حرکت جوانمردانه برای این جوان لنده ای آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون را از خداوند خواستاریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه