اخبار داغ

معاونت تبلیغ شهرستان سرپلذهاب:

امام صادق (ع) نقش مهمی در مقابله با بدعتهای زمان داشت

امام صادق (ع) نقش مهمی در مقابله با بدعتهای زمان داشت
معاونت تبلیغ شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم شناخت سیره و روش زندگی امام گفت امام صادق با تربیت شاگردان و محدثان نقش مهمی در مقابله با بدعتهای زمان داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام مصطفی عسکری در مراسم محفل انس با قرآن مسجد جامع سرپل ذهاب ضمن تسلیت شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: تفکر ناب اسلامی و مبتکربودن این امام همام وی را در حوزه مذهب متمایز کرد و نکات کلیدی و مهمی درباره قرآن بیان داشت که در هر زمان می‌تواند راهگشا و کارساز باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) علاوه بر فقه، اعتقادات و اخلاق، در شاخه های گوناگون علوم به تربیت شاگردان و محدثان و عالمان پرداختند، ادامه داد: پاسخگویی به شبهاتی که در آن دوران رواج داشت نیز یکی دیگر از اقدامات مهم آن حضرت در مقابله با بدعت ها بود.

,

 

,

معاونت تبلیغ شهرستان سرپلذهاب تاکید کرد: بر ما واجب است برای ترویج و شناخت شخصیت و مکتب شیعه امام جعفرصادق(ع) تلاش کنیم.

,

 

,

وی با تاکید براین که امام صادق (ع) مهمترین دانشگاه جهان اسلام را به شکلی فراگیر در آن دوران پایه گذاری کردند، افزود: این دانشگاه عظیم دینی امروز به عنوان مهمترین پایگاه نشر و گسترش اسلام ناب شیعی در دنیا نقش آفرینی می کند.

,

 

,

لازم به ذکراست؛ درپایان این مراسم ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با مرثیه خوانی مداحان اهل بیت(ع) در عزای شهادت مظلومانه امام جعفرصادق(ع) اشک ماتم ریخته و ارادت خالصانه خود را به امام همام نشان دادند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه