اخبار داغ

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهارستان:

عملیات اصلاح شبکه و انشعاب شهر گلستان در حال اجراست

عملیات اصلاح شبکه و انشعاب شهر گلستان در حال اجراست
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهارستان گفت: عملیات اصلاح شبکه و انشعاب در شهرگلستان به‌منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب و جلب رضایت شهروندان در دست اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز عبدی ، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهارستان در گفت‌و گو با بهارستانه، با اشاره به فرسوده بودن بخش اعظمی از شبکه آب رسانی بهارستان، اظهار داشت: به منظور ارتقاء کمی و کیفی آب شرب شهرگلستان 2 هزار متر متر از شبکه‌های فرسوده و قدیمی از مدار توزیع خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان جزئیات و لزوم اجرای این طرح، گفت: عملیات اصلاح شبکه و انشعاب در شهرگلستان، با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال در حال انجام است، که جزو نیازهای شهر به‌شمار می‌رود.

,

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهارستان  در ارتباط با مشکلاتی که شبکه‌های فرسوده برای شهروندان ایجاد می کنند، عنوان کرد: وضعیت خسارت‌های حاصله از شکستگی‌های لوله‌های آب شهری در بعضی از نقاط شهر به دلیل فرسودگی به گونه‌ای شده است که هر هفته با چندین مورد شکستگی لوله‌های آب مواجه هستیم و در راستای اجرای برنامه‌های زمانبندی شده برای به روز رسانی و نوسازی انشعابات و شبکه‌های فرسوده آبرسانی که به لحاظ قطر پایین و فرسودگی لوله‌ها، سبب بروز مشکلات و موجب اختلال در امر تامین و توزیع آب آشامیدنی برای شهروندان شده است، پروژه تعویض شبکه‌های فرسوده در مناطق مختلف شهرگلستان در حال انجام است.

,

وی به مشخصات این پروژه اشاره کرد، و تبیین کرد: این عملیات از اوایل سال‌جاری و در مدت زمان سه ماهه اول سال با اعتباری معادل ١٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و جاری و با استفاده از لوله‌های ١١٠ میلی متری پلی اتیلن در خیابان‌های ابوذر، الغدیر، شهید باکری و امام جعفر صادق علیه‌السلام جمعاً به‌طول ٢١٢٠ متر اجراء و به اتمام رسیده است.

,

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهارستان در پایان باتوجه به بهبود روز افزون شرایط آب شرب در سطح شهرگلستان، افزود: همزمان با اصلاح خطوط و شبکه‌های فرسوده یاد شده، انشعابات مرتبط با این شبکه‌ها نیز اصلاح و بازسازی شده است، که تا به حال تعداد ٤٠٠  رشته از این انشعابات اصلاح شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه